سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 134415 |
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ |
43 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سرپرست مجتمع قضایی منطقه ۱۶ تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست‌های حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کرد.

رسیدگی سرپرست مجتمع قضایی تهران به درخواست‌های حقوقی و قضایی مراجعانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، علی ناصر کولیوند معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، سرپرست مجتمع قضایی نیابت و سرپرست شورای حل اختلاف شهید رجایی منطقه ۱۶ تهران امروز (دوشنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۲) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به استماع درخواست‌های حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.

سرپرست مجتمع قضایی نیابت و سرپرست شورای حل اختلاف شهید رجایی منطقه ۱۶ تهران درباره درخواست‌های مطرح شده در این ملاقات مردمی، اظهار کرد: درخواست‌های مطرح شده در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه مختلف است و در ملاقات مردمی امروز برخی از درخواست‌های مراجعه کنندگان مربوط به نحو رسیدگی، آرای صادر شده، عفو و گذشت از قصاص و صلح و سازش بود.

وی افزود: ۲ مورد از درخواست‌های متقاضیان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه مربوط به اقداماتی بود که در شورای حل اختلاف مطرح شده است که دستورات لازم را صادر کردیم.

معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران بیان کرد: اکثر درخواست‌های مطرح شده را به روسای دادگستری‌ها ارسال می‌کنیم تا در صورت ضرورت پرونده را مطالبه، مطالعه و در برخی پرونده‌ها گزارش تهیه کنند به طوری که در ۲ مورد از پرونده‌ها از روسای کل دادگستری شهرستان‌ها خواستار تهیه گزارش جامع از پرونده و ارسال به مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه شدیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید