دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13527 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۲۳ |
118 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

گردهمایی دانشجویان ایرانی مقیم ترکیه با حضور نماینده، ولی فقیه در امور دانشجویان خارج از کشور در سفارت کشورمان در آنکارا برگزار شد. به گزارش حمید کاملی خبرنگار گروه بین الملل ادارک خبر از آنکارا، گردهمایی دانشجویان ایرانی مقیم ترکیه با حضور نماینده، ولی فقیه در امور دانشجویان خارج از کشور در سفارت جمهوری اسلامی […]

گردهمایی دانشجویان ایرانی مقیم ترکیه با حضور نماینده، ولی فقیه در امور دانشجویان خارج از کشور در سفارت کشورمان در آنکارا برگزار شد. به گزارش حمید کاملی خبرنگار گروه بین الملل ادارک خبر از آنکارا، گردهمایی دانشجویان ایرانی مقیم ترکیه با حضور نماینده، ولی فقیه در امور دانشجویان خارج از کشور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین نظام زاده، نماینده ولی فقیه در امور دانشجویان خارج از کشور در این همایش، با اشاره به تاکید و دستور رهبر معظم انقلاب بر حمایت از دانشجویان ایرانی مقیم خارج از کشور گفت: نهاد نمایندگی، ولی فقیه در امور دانشجویان خارج از کشور همواره سعی دارد با تشکیل، حفظ و تقویت انجمن‌های اسلامی، ارتباط با دانشجویان ایرانی در سراسر دنیا را گسترش دهد.

محمد فرازمند سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه هم در این گردهمایی، دانشجویان را به عنوان سفیران علمی و فرهنگی توصیف و آن‌ها را به مشاوره مستمر با نهاد‌های علمی و فرهنگی کشورمان در ترکیه، دعوت کرد.
وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشورمان، سه شعبه نمایندگی علمی با تقسیم بندی منطقه‌ای در کشور‌های روسیه، ترکیه و فرانسه دارد.
به گفته دکتر مسعود سلیمانپور، رایزن علمی ایران در ترکیه، این نمایندگی به امورات دانشجویان مناطق اروپای شرقی، یونان و قبرس هم رسیدگی کرده و از مهمترین اهداف این نمایندگی، تبادل علمی و همکاری‌های بین دانشگاهی در زمینه پژوهش و تحقیقات است.
 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!