یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-12
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13577 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۳۵ |
89 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

عضو ارشد حماس گفت: ما نهاد‌هایی داریم که رزمایش نظامی رژیم اشغالگر را پیگیری می‌کنند و اوضاع میدانی را به دقت مورد توجه قرار می‌دهند. به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، “حسام بدران” از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در مصاحبه با این شبکه گفت: ما […]

عضو ارشد حماس گفت: ما نهاد‌هایی داریم که رزمایش نظامی رژیم اشغالگر را پیگیری می‌کنند و اوضاع میدانی را به دقت مورد توجه قرار می‌دهند. به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، “حسام بدران” از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در مصاحبه با این شبکه گفت: ما از تهدیدات رژیم اشغالگر برای ترور رهبران مقاومت هیچ هراسی نداریم، اما آن را کاملا جدی می‌گیریم.

وی افزود: ما نهاد‌هایی داریم که رزمایش نظامی رژیم اشغالگر را پیگیری می‌کنند و اوضاع میدانی را به دقت مورد توجه قرار می‌دهند.
بدران تصریح کرد: کادر رهبری تشکیلات خودگردان در یک طرف و اکثریت ملت فلسطین در طرف مقابل ایستاده است. اکثریت ملت فلسطین در حمایت از مقاومت متحد هستند. یک خشم عمومی علیه تشکیلات خودگردان فلسطن به علت تداوم هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر وجود دارد.
در خبری دیگر، به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی محلی این کشور گفت: ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن گفت قدس اشغالی پایتخت ابدی کشور فلسطین است.
الصفدی خاطرنشان کرد: هرگونه تلاش برای تغییر وضعیت تاریخی و حقوقی در مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی بازی با آتش، به چالش کشیدن احساسات بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون مسلمان و سوق دادن منطقه به سوی تشدید بیشتر است.
وی افزود: ادامه شرایط فعلی در فلسطین اشغالی در غیاب افق سیاسی واقعی برای دستیابی به صلح عادلانه و همه جانبه امکان پذیر نیست و در صورت نبود این افق، وضعیت بسیار خطرناک خواهد بود.
 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!