جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13643 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۱ |
111 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، عزت الله محمدیبا بیان اینکه رعایت ایمنی مهم ترین عامل در امور اجرایی فرودگاه ها است اظهار داشت: ارزیابان شرکت فرودگاه ها و سازمان هواپیمایی کشوری با هدف ارزیابی اصول ایمنی خدمات ناوبری هوایی کیش روز گذشته از این فرودگاه بازدید کردند. وی اضافه […]

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، عزت الله محمدیبا بیان اینکه رعایت ایمنی مهم ترین عامل در امور اجرایی فرودگاه ها است اظهار داشت: ارزیابان شرکت فرودگاه ها و سازمان هواپیمایی کشوری با هدف ارزیابی اصول ایمنی خدمات ناوبری هوایی کیش روز گذشته از این فرودگاه بازدید کردند.
وی اضافه کرد: این بازرسی در راستای ممیزی ANS که از استانداردهای ایمنی هوانوردی “USOAP” جهانی است انجام شده که دومین نوبت نظارت های شرکت هواپیمایی در شهریور امسال انجام خواهد شد.
محمدی افزود: با توجه به این که فرودگاه بین المللی کیش به عنوان سومین فرودگاه پرتردد کشور باید با اصول ایمنی روز دنیا همراه باشد و در این راستا برنامه Audit از بخش های ATS, CNS ,MET این فرودگاهی بر اساس سند  CAA IRI ATM/ANS از سه شنبه بیستم اردیبهشت آغاز و تا پنجشنبه ٢٢ اردیبهشت به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و در آخر گواهینامه مرتبط با ایمنی خدمات ناوبری هوایی به فرودگاه بین المللی کیش اعطا خواهد شد.
هم اکنون فرودگاه جزیره کیش با چهار ترمینال، ۲ باند موازی، به طول سه هزار و ۶۵۰ متر و عرض ۴۵ متر قابلیت نشست و برخواست هواپیماهای پهن پیکر را دارد و سالانه به صورت میانگین ۲ میلیون مسافر پذیرش می کند.
بر اساس گزارش منتشر شده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ماه نوروز سال ۱۴۰۱، این فرودگاه کیش  رتبه سوم در بین فرودگاه‌های کشور را به خود اختصاص داده است. 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!