جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13912 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ |
107 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

سرهنگ رحیم باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خوشبختانه تصادفات منجر به فوت در اردیبهشت ماه امسال با وجود افزایش تردد خودرویی به خاطر عید فطر نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد کاهش یافت.  وی با اظهار این که آمار مرگ ناشی از تصادفات رانندگی در فروردین ماه […]

سرهنگ رحیم باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خوشبختانه تصادفات منجر به فوت در اردیبهشت ماه امسال با وجود افزایش تردد خودرویی به خاطر عید فطر نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد کاهش یافت. 

وی با اظهار این که آمار مرگ ناشی از تصادفات رانندگی در فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال با وجود افزایش سفرهای نوروزی ثابت ماند ، گفت : اما تصادفات جرحی در این مدت در مقایسه با سال گذشته ۳۴ درصد افزایش یافت.

سرهنگ با اعلام این که  در مجموع تصادفات منجر به فوت در مازندران از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷ کاهش داشت ، توضیح داد  : متاسفانه عابران پیاده بیشترین قربانیان تصادفات منجر به فوت در مازندران هستند و طبق آمار ۵۶ درصد فوت شدگان ناشی از تصادفات در استان را همین تشکیل می دهند .

جانشین رییس پلیس راهور مازندران با اعلام این که بیشترین میزان تصادفات رانندگی در جاده های درون شهری استان در حد فاصل ساعت ۸ شب تا ساعت ۱۲ شب رخ می دهد ، گفت : در کل ۶۵ درصد تصادفات رانندگی در مازندران مربوط به خودروهای   سواری است.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته، ۲۱ درصد تصادفات منجر به فوت و جرحی در جاده‌های مازندران را سنین ۱۸ تا ۳۰ سال تشکیل می‌دهند، گفت: توجه نکردن به جلو و صحبت کردن با تلفن همراه ۴۰ و رعایت نکردن حق تقدم علت وقوع ۲۴ درصد تصادفات رانندگی در مازندران است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!