دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 140017 |
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۷ |
40 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: مسئولان قضایی دادگستری استان تهران سه شنبه هر هفته به منظور استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی وعدالت اجتماعی با مراجعه کنندگان ملاقات برگزار می کنند.

ملاقات مردمی یکی از راه های تکریم ارباب رجوع استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکیدات رئیس قوه قضائیه بر اجرای ملاقات‌های مسئولان و مدیران با مردم گفت: ملاقات مردمی یکی از شقوق تکریم ارباب رجوعان است.

در برنامه ملاقات مردمی هفته جاری رییس کل دادگستری استان تهران که با حضور معاونان و مسئولان قضایی استان تهران برگزار شد بیش از ۱۱۵ نفر از مراجعه کنندگان دادگستری استان تهران در راستای برنامه‌های “استماع بدون واسطه مشکلات و نظرات مردم” و به مدت ۳ ساعت در سالن اجتماعات مجتمع حضرت امام خمینی (ره) با مسئولان قضایی دیدار کردند.

رئیس کل، معاونان و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران طی این برنامه، ضمن استماع مشکلات و درخواست‌های مراجعه کنندگان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات مطرح شده و در چهارچوب قوانین صادر کردند.

بیشترین درخواست مراجعه کنندگان اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازاتها، تسریع در اجرای احکام صادره، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با مسئولان قضایی دادگستری استان تهران بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید