پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-09
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 142610 |
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ |
35 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ازامکان انتقال عمده‌فروشان بازار به خارج از شهر خبر داد و گفت: ضرورتی ندارد انبار‌ها در بازار باشند و می‌توان انبار‌ها را در خارج از تهران مدیریت کرد.

­به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، «مهدی چمران» در حاشیه یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گزارش مدیرعامل سازمان اتش نشانی در خصوص اتش سوزی بازار ارائه خواهد شد، اظهار داشت: در ادامه گزارش محله‌ای که ناصر امانی عضو شورا ارائه می‌ کند و همچنین طرحی در مورد نحوه فعالیت مراکز ورزشی بررسی و تقسیم کار بین مناطق و سازمان ورزش انجام خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نمی‌توان بازار را جابجا کرد، یادآور شد: ساختمان‌های بازار قابل جابجایی نیست؛ مگر اینکه ورودی و خروجی‌ها را جابجا کنیم.

چمران: ضرورتی ندارد انبار‌ها در بازار تهران باشند
چمران با بیان اینکه ضرورتی ندارد انبار‌ها در بازار باشند، خاطرنشان کرد: تعدادی از واحد‌هایی که در آتش سوختند انبار بودند؛ این انبار‌ها به صورت انبوه در یک زیرزمین و حجره قرار گرفتند و اگر چنین اتفاقاتی رخ دهد سخت می‌توان به آن دسترسی داشت.
وی افزود: می‌توان انبار‌ها را در خارج از شهر مدیریت کرد و برای خرید و فروش عمده نیز می‌توان از خارج از شهر امور را انجام داد؛ ضرورتی بر این میزان فشردگی در بازار وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید