یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 14313 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳ |
97 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی وزارت امور خارجه هدف قرار دادن تعمدی خانم شیرین ابوعاقله، خبرنگار سرشناس شبکه الجزیره در سرزمین‌های اشغالی به دست نیرو‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی را به شدت محکوم کرد. به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر، خطیب زاده سعید سخنگوی وزارت امور خارجه هدف قرار دادن تعمدی خانم شیرین ابوعاقله خبرنگار سرشناس شبکه الجزیره در […]

سخنگوی وزارت امور خارجه هدف قرار دادن تعمدی خانم شیرین ابوعاقله، خبرنگار سرشناس شبکه الجزیره در سرزمین‌های اشغالی به دست نیرو‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی را به شدت محکوم کرد. به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر، خطیب زاده سعید سخنگوی وزارت امور خارجه هدف قرار دادن تعمدی خانم شیرین ابوعاقله خبرنگار سرشناس شبکه الجزیره در سرزمین‌های اشغالی توسط نیرو‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و شهادت این خبرنگار ارشد را به خانواده وی، شبکه الجزیره و خبرنگاران متعهد به آرمان فلسطین و قدس شریف در سراسر جهان تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، خطیب زاده این اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را گواه روشنی بر عدم پایبندی این رژیم به نقش و جایگاه مطبوعات، رسانه‌ها و خبرنگاران، در آگاهی بخشی به افکار عمومی دانست که برخلاف ادعا‌های دروغین ماشین تبلیغاتی صهیونیسم و رسانه‌های وابسته، از انتشار حقایق و اخبار صحیح واهمه داشته و تا مرز کشتار خبرنگاران پیش می‌رود.سخنگوی دستگاه دیپلماسی از سازمان‌های بین المللی، نهاد‌های حقوق بشری و اتحادیه‌های رسانه‌ای بین المللی خواست در مورد شهادت خانم شیرین ابوعاقله تحقیقات مستقلی صورت گرفته و رژیم صهیونیستی نسبت به این جنایت خود پاسخگو گردد. خطیب زاده همچنین پیشنهاد انجام تحقیقات توسط رژیم صهیونیستی در خصوص این جنایت را مبتنی بر فرافکنی و فرار روبه جلو دانست که فاقد هرگونه اعتباری می‌باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!