پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 143657 |
تاریخ انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ |
45 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

­اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال مردان ایران در صربستان با برگزاری آخرین دیدار دوستانه به پایان رسید.

پایان اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال درصربستان/ پیروزی شاگردان وویو در آخرین بازی دوستانهبه گزارش ادراک خبر، ملی‌پوشان هندبال ایران در آخرین دیدار دوستانه خود در اردوی صربستان مقابل تیم پرولتر به میدان رفتند و با نتیجه ۲۲-۳۲ مقابل این تیم به برتری رسیدند. با این پیروزی اردوی ملی‌پوشان هندبال ایران در صربستان به پایان رسید.
پیش از این ملی‌پوشان در سه بازی دوستانه قبلی خود در این اردو مقابل دوبوار اسلوونی به پیروزی رسیدند، اما نتیجه دیدار مقابل پارتیزان بلگراد و متالوپلاستیکا را واگذار کردند.
بازیکنان و اعضای تیم ملی هندبال امروز صربستان را ترک و فردا، چهارشنبه یکم شهریور ماه، ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وطن بازمی‌گردنند.
ملی‌پوشان هندبال ایران خود را برای حضور موفق در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می‌کنند و در همین راستا با حمایت فدراسیون هندبال، اردوی ۲۰ روزه‌ای را در صربستان پشت سر گذاشتند که تمرینات تخصصی بدنسازی و آمادگی جسمانی، تمرینات تاکتیکی و تکنیکی و همچنین ۴ بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی صربستان و اسلوونی خروجی این اردوی تدارکاتی بود.
بازیکنان پس از بازگشت از صربستان جهت حضور در لیگ برتر هندبال کشور در اختیار تیمهایشان قرار می‌گیرند و سپس ۱۰ روز قبل از آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو در آخرین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران شرکت خواهند کرد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در گروه D با تیم‌های عربستان، مغولستان و ژاپن همگروه است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید