چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-01
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 143843 |
تاریخ انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ |
91 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا،  روزنامه فایننشال تایمز بامداد چهارشنبه نوشت که انتظار می‌رود «سوئلا بریورمن» وزیر کشور انگلیس طبق قانون تروریسم ۲۰۰۰ و پس از چند ماه بررسی حقوقی، این تصمیم را اعلام کرد. این اقدام پس از آن انجام می‌شود که نمایندگان مجلس انگلیس دولت این کشور را به بی عملی متهم […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا،  روزنامه فایننشال تایمز بامداد چهارشنبه نوشت که انتظار می‌رود «سوئلا بریورمن» وزیر کشور انگلیس طبق قانون تروریسم ۲۰۰۰ و پس از چند ماه بررسی حقوقی، این تصمیم را اعلام کرد.

این اقدام پس از آن انجام می‌شود که نمایندگان مجلس انگلیس دولت این کشور را به بی عملی متهم کردند. انگلیس پیش از این یوگنی پریگوژین موسس واگنر و برخی از فرماندهان ارشد آن را تحریم کرده بود.

معرفی واگنر به عنوان سازمان تروریستی این گروه را در کنار داعش و القاعده قرار می‌دهد و باعث می‌شود که که دارایی‌های آن مشمول تعلیق یا مصادره شود.

دولت انگلیس به تاخیر در اجرای «اختیارات قوی ضدتروریسم» برای مبارزه با واگنر متهم شده‌اند. کمیته امور خارجی مجلس عوام انگلیس در ماه ژوئیه گفت که دولت تقریبا به مدت یک دهه واگنر را «دست‌کم گرفته» و باید آن را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد.

سازمان اطلاعات انگلیس اعلام کرد که در پی شورش ماه ژوئن واگنر مسکو احتمالا دیگر از این گروه حمایت مالی نمی‌کند.

بر اساس گزارش سازمان اطلاعات انگلیس، گروه واگنر با توجه به قطع حمایت مالی مسکو و چالشی که این قطع حمایت در پی خواهد داشت، احتمالاً برای صرفه‌جویی در هزینه‌های حقوق کارکنان خود به سمت یک فرآیند کاهش اندازه و پیکربندی مجدد حرکت خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید