چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 144058 |
تاریخ انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ |
44 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

سازمان هواشناسی برای بخش هایی از شمال، ارتفاعات البرز و جنوب کشور ،رگبار پراکنده و برای شرق و سواحل جنوب کشور افزایش سرعت باد پیش بینی و در این خصوص هشدار زرد صادر کرده است.

صدور هشدار سطح زرد در برای برخی از مناطق کشوربه گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از پایگاه سازمان هواشناسی امروز چهارشنبه اول شهریور سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی ، زاگرس مرکزی ، هرمزگان و جنوب فارس و برخی مناطق استان اردبیل رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی شده است. 
این روند فردا پنج‌شنبه دوم شهریور برای استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان، دامنه و ارتفاعات گیلان، مازندران، گلستان، البرز، تهران، سمنان و در غرب و جنوب فارس پیش بینی شده است .
آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان‌آب، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، وزش باد شدید موقتی، در نواحی مستعد خیزش گردوخاک، احتمال خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، احتمال شکستن درختان کهن‌سال و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی محتمل است .
به هموطنان توصیه شده است از برپا کردن چادرهای مسافرتی در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، خودداری و عبور در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، گردنه‌های کوهستانی،  فعالیت‌های کوه‌نوردی  احتیاط کنند و از پارک کردن خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره خوداری کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید