پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-09
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 144490 |
تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ |
38 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رحیمی وزیر دادگستری گفت: تعطیلی زندان رجایی‌شهر امری ماندگار در دوران مدیریت ریاست قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها محسوب می‌شود چرا که کار نشدنی را شدنی کردند که می‌تواند مبنا و الگویی برای حل مشکلات کشور باشد.

تعطیلی زندان رجایی‌شهر یک اتفاق ماندگار استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رحیمی وزیر دادگستری در سخنرانی خود در دومین جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی سازمان زندان‌ها (یادبود شهید لاجوردی) گفت: شهید لاجوردی معمار سازمان زندان‌ها در امر اصلاح‌وتربیت و زندانبانی صحیح است. او به معنای واقعی ساده‌زیست بود و نهایتا کینه منافقین باعث شد که او را به شهادت برسانند.

رحیمی ادامه داد: مهمترین ویژگی شهید لاجوردی در زندانبانی اصلاح و بازسازگاری‌نمودن زندانی بود تا این افراد را پس از اصلاح مجدد به جامعه برگرداند. دلسوزی بسیارزیادی برای زندانیان داشتند و حتی بسیاری از این منافقین را با اخلاق فاضل خود به زندگی برگرداند.

وی با بیان اینکه خدمت در سازمان زندان‌ها هم بسیار سخت و هم قابل احترام است، گفت: این قشر باید مورد توجه و حمایت باشند. کار در حوزه زندانبانی تحمل بسیاری می‌خواهد و خوشبختانه امروز فردی بر مدیریت سازمان قرار دارد که بهترین فرد برای مدیریت آن است، چون تجربه دارد و کاملا به این مجموعه آشناست و قطعا مدیر موفقی محسوب می‌شود.

وزیر دادگستری ادامه داد: زندانبان ما درپی رفع مشکلات زندانی است حتی اگر این زندانی، فردی شرور باشد بازهم تمام تلاشش این است تا او را با اصلاح وبازسازگاری به جامعه برگرداند. کار زندانبانی مهم است و اگر با نیت الهی انجام شود، قطعا ثوابی دارد که قابل قیاس با دیگر مشاغل نیست. بی‌شک اجر الهی دارد.

وی در پایان با اشاره به تعطیلی زندان‌رجایی‌شهر گفت: بدلیل سختی تعطیلی و انتقال این زندان شخصا اعتقاد داشتم که کاری ناشدنی است، اما کمک خداوند و مدیریت رئیس سازمان زندان‌ها باعث شد که این امر مهم اتفاق بیفتد.

رحیمی تأکید کرد؛ تعطیلی این زندان امری ماندگار در دوران مدیریت ریاست قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها محسوب می‌شود چرا که کار نشدنی را شدنی کردند که می‌تواند مبنا و الگویی برای حل مشکلات کشور باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید