سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-14
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 145339 |
تاریخ انتشار : ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸ |
68 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

هفته سوم فصل ۲۰۲۴ – ۲۰۲۳ فوتبال لیگ برتر عربستان جمعه به پایان رسید.

به گزارش ادراک خبر به نقل از الکره، نتایج مسابقات هفته سوم لیگ برتر عربستان به این شرح است:
الفیحا ۰ – ۰ الحزم
در تیم الحزم آنتونیو توزی هافبک سابقه تیم ملی پرتغال به طور کامل بازی کرد و در دقیقه ۳۷ یک ضربه پنالتی را به هدر داد.
الرائد ۰ – ۴ الهلال
در تیم الهلال با مربیگری ژرژ ژسوس پرتغالی، کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی غایب بود، ولی روبن نه وس هافبک پرتغالی تا وقت تلف شده نیمه دوم، آلکساندر میتروویچ تا دقیقه ۸۰، یاسین بونو سنگربان مغربی و مالکولم مهاجم برزیلی به طور کامل بازی کردند و سرگئی میلینکوویچ – ساویچ هافبک صرب که در ترکیب اصلی حضور داشت در دقیقه ۷۶ با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. میتروویچ در دقیقه ۴۲ روی پاس نه وس گل اول را زد و مالکولم پاس گل سوم را مهیا کرد.
الطائی ۰ – ۳ الوحده
هدایت تیم الوحده را جورجیوس دونیس یونانی بر عهده دارد و در این تیم آنسلمو هافبک برزیل به طور کامل بازی کرد و اودیون ایگالو مهاجم مطرح نیجریه‌ای از دقیقه ۸۶ به میدان آمد. ایگالو در دقیقه ۲ + ۹۰ زننده گل سوم تیمش بود.
الاهلی ۱ – ۰ الاخدود
در تیم الاهلی، ادوار مندی دروازه بان مطرح سنگالی، روژر ایبانیس مدافع برزیلی، فرانک کِسیه هافبک ساحل عاجی، روبرتو فیرمینو مهاجم مطرح برزیلی و آلن سن ماکسیمین مهاجم فرانسوی به طور کامل و ریاض محرز گلزن مطرح الجزایری تا وقت تلف شده نیمه دوم بازی کردند و کِسی در دقیقه ۶ + ۹۰ روی پاس فیرمینو زننده تک گل بازی بود.
الاتفاق ۱ – ۱ الخلیج
در تیم الاتفاق با مربیگری استیون جرارد انگلیسی، جوردن هندرسون هافبک انگلیسی به طور کامل، موسی دمبله مهاجم فرانسوی تاوقت تلف شده نیمه دوم و ویتینیو هافبک برزیلی تا دقیقه ۷۴ بازی کردند و وتینیو در دقیقه ۵۰ زننده گل الاتفاق بود. / در تیم الخلیج لیساندرو لوپز مدافع مطرح آرژانتینی به طور کامل بازی کرد.
الریاض ۰ – ۴ الاتحاد
در تیم الاتحاد با مربیگری نونو اسپیریتو پرتغالی، ایگور کورونادو هافبک برزیلی، فابینیو هافبک برزیلی و کریم بن زما مهاجم مطرح فرانسوی به طور کامل بازی کردند و انگولو کانته هافبک فرانسوی تا دقیقه ۸۰، رومارینیو مهاجم برزیلی تا دقیقه ۶۷ و عبدالرزاق حمد الله گلزن مطرح مغربی تا دقیقه ۷۰ حضور داشتند و ژوتا هافبک پرتغالی به جای رومارینیو به میدان آمد. بن زما در دقیقه ۱۷ روی پاس رومارینیو گل اول الاتحاد را زد و در دقیقه ۳ + ۹۰ پاس گل چهارم را مهیا کرد. حمد الله در دقایق ۲۵ (پنالتی) و ۱۰ + ۴۵ زننده گل‌های دوم و سوم الاتحاد بود. /هدایت تیم الریاض را یانیک فریرا بلژیکی بر عهده دارد.
التعاون ۱ – ۰ اب‌ها
در تیم التعاون با مربیگری شاموسکا برزیلی، آلبارو مدران هافبک اسپانیایی به طور کامل بازی کرد.
الفتح ۰ – ۵ النصر
در تیم الفتح با مربیگری اسلاون بیلیچ کروات، کریستین تیو هافبک اسپانیایی به طور کامل بازی کرد. / در تیم النصر با مربیگری لوئیش کاسترو پرتغالی، آیمریک لاپورت مدافع اسپانیایی و کریس رونالدو فوق ستاره کهنه کار پرتغالی به طور کامل بازی کردند و مارسلو بروزوویچ هافبک مطرح کروات تا دقیقه ۷۵، اوتاویو هافبک مطرح پرتغالی تا دقیقه ۹۰ و سادیو مانه مهاجم مشهور سنگالی تا دقیقه ۸۶ در میدان حضور داشتند و اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی و آلکس تلز مدافع برزیلی غایب بودند. مانه در دقایق ۲۷ و ۸۱ زننده گل‌های اول و چهارم بود و کریس رونالدو در دقایق ۳۸، ۵۵ و ۶ + ۹۰ هت تریک کرد.
الشباب ۱ – ۱ ضمک
هدایت تیم ضمک را کاسمین کونترا رومانیایی بر عهده دارد و در این تیم ژرژ انکودو مهاجم کامرونی از دقیقه ۶۴ به میدان آمد و در دقیقه ۷۱ زننده گل تیمش بود. / در تیم الشباب اور بانه گا هافبک کهنه کار آرژانتینی به طور کامل بازی کرد.
در جدول لیگ برتر عربستان تیم‌های ۹ امتیازی الاتحاد و الاهلی در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و تیم‌های ۷ امتیازی الهلال و الاتفاق سوم و چهارم هستند. تیم النصر با ۳ امتیاز در رده دهم جای گرفتند.
در جدول گلزنان لیگ برتر عربستان عبدالرزاق حمدالله گلزن مغربی تیم الاتحاد با ۴ گل در صدر است و روبرتو فیرمینو مهاجم برزیلی تیم الاهلی.
کریس رونالدو فوق ستاره کهنه کار پرتغالی و سادیو مانه گلزن سنگالی تیم النصر و مالکولم مهاجم برزیلی الهلال با ۳ گل به طور مشترک در رده دوم هستند.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید