سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-14
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 145351 |
تاریخ انتشار : ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶ |
122 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

ملی‌پوشان تکواندو نونهالان برای حضور در مسابقات جهانی بامداد امروز عازم بوسنی و هرزگوین شدند.

به گزارش ادراک خبر، ششمین دوره رقابت‌های تکواندو نونهالان قهرمانی جهان از دوشنبه (۶ شهریور) با حضور ۶۲۲ تکواندوکار از ۱۰۵ کشور جهان به میزبانی بوسنی و هرزگوین در هتل «هیلاس» شهر سارایوو آغاز می‌شود و تا پنجشنبه (۹ شهریور) ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس تیم تکواندو نونهالان ایران در دو گروه دختران و پسران بامداد امروز (۴ شهریور) تهران را به مقصد سارایوو ترک کرد.

فاطمه کلاه سنگیانی، معصومه ربیعی، نازنین زهرا مرادی، کوثر اوجاقلو، نگار مظفری، هلیا ابراهیمیان، روژان صوفی، سیده‌کیمیا محمدی، آیلا جلیلی و حنا زرین‌کمر در گروه دختران و معید عبداللهی، آرین اکبری‌منش، محمدطا‌ها ازلگینی، یاسان جعفری، علی رزمیان، پویا اجاقلو، مهیار فتحی، سیدمیرعباس حسینی‌فر، محمدطا‌ها فتح‌الله‌زاده و محمدحسین تقی‌پور در گروه پسران نمایندگان ایران در این رویداد خواهند بود.

هدایت تیم ملی در رقابت‌های جهانی به عنوان سرمربی بر عهده نیلوفر صفریان است، پروین کشاورز و سیده فاطره مطهری نیز به عنوان مربی وی را یاری می‌کنند. در گروه پسران نیز محمد عزیزی سرمربی است؛ یوسف جنگجو و محمد علوی او را به عنوان مربی همراهی می‌کنند.

طبق برنامه اعلام شده فردا (۵ شهریور) از ساعت ۱۳ جلسه فنی و مراسم قرعه‌کشی تیم‌ها انجام و رقابت‌ها از صبح دوشنبه آغاز خواهد شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید