شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 146176 |
تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۹ |
48 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

ایسنا نوشت: وزیر کشور گفت: در موضوع عفاف و حجاب باید به این نکته توجه شود که با یک موضوع مهم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی تا مراحلی امنیتی مواجه هستیم.

به گزارش ادراک خبر احمد وحیدی در رویداد «تعالی حکمرانی عفاف و حجاب» (نقش دستگاه‌ها) اظهار کرد: در موضوع عفاف و حجاب باید به این نکته توجه کنید که در حقیقت با یک موضوع مهم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی تا مراحلی امنیتی مواجه هستیم. لذا موضوع پیچیده‌ای است و البته جدید هم نیست و در دوره‌های مختلف کمبود و شدت آن را مورد بحث قرار داده‌اند.

وی افزود: با میدان داری بانوان پر افتخار ما چه در انقلاب اسلامی و چه در دفاع مقدس و همه صحنه‌ها آنچنان رشدی را شاهد بودیم که دیگر نتوانستند بگویند که حجاب مانع پیشرفت است و به این ترتیب معلوم شد که حجاب موضوعی جدی است و با کمک آن می‌توان به پیشرفت‌های گسترده‌ای دست یافت.

وزیر کشور ادامه داد: سیاست ورزی در جامعه ما محقق نخواهد شد، مگر با صیانت فرهنگی و بی تردید صیانت فرهنگی نیز محقق نخواهد شد مگر با تحقق عفاف و حجاب برای مرد و زن. عفاف و حجاب ابعاد گسترده و مهمی دارد که نیاز است بازشکافی در منظر افکار عمومی و سطوح مختلف مخاطبین صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: اتفاقی که از سال گذشته در کشور روی داد که البته خسارت بار بود؛ اما این حسن را داشت که زمینه‌ای را برای پرداختن به موضوع عفاف و حجاب به صورت عمیق‌تر و دقیق‌تر فراهم کرد.

وحیدی بار دیگر با تأکید بر گستردگی بحث عفاف و حجاب افزود: باید همه ابعاد این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. لذا باید رویدادهایی شبیه به این تداوم پیدا کند و با مشارکت بیشتری پیگیری شود. قطعاً تعداد افرادی که امروز گرفتار مسئله بی حجابی هستند که البته زیاد هم نیست؛ اما اگر از پشت پرده این موضوع و کسانی که پشت پرده آن هستند خبر داشته باشند، بسیاری از آنها باز می‌گردند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید