یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 14766 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ |
110 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده های معظم شهیدان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق دارایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد اصلانی شهدای جنایت عناصر تکفیری در حرم مطهر رضوی دیدار و گفتگو کرد. سرلشکر حسین سلامی در این دیدار با […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده های معظم شهیدان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق دارایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد اصلانی شهدای جنایت عناصر تکفیری در حرم مطهر رضوی دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر حسین سلامی در این دیدار با پاسداشت یاد، نام و مجاهدت های صادقانه این شهیدان گرانقدر، شهادت آنان در ماه مبارک رمضان و با زبان روزه را معنادار و بسیار ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت : این دو شهید عزیز در مسیر شهادت های کم نظیر قرار گرفته اند و شما خانواده های گرانقدر با اهدای این هدایای ارزشمند به اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قطعا به خداوند نزدیکتر و از اجر و پاداش فراوانی نزد او بهره مند شده اید.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه که نام و یاد شهدا برای همیشه باقی خواهد ماند افزود: بی شک تربیت و تولید این سرمایه های بزرگ در خانواده و جامعه اسلامی جای تبریک دارد، انسان هایی فاضل و با اخلاص که تمام زندگیشان وقف خدمت به مردم مظلوم و محروم جامعه شده بود و هیچ چیزی غیر از شهادت هم نمی توانست اجر و پاداش مجاهدت های آنان باشد.

وی ادامه داد : این دو شهید نحوه شهادتشان درست شبیه مولایشان امام حسین (ع) و فرزندان و اصحاب ایشان  شهادت در اوج مظلومیت بود.


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!