دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 149335 |
تاریخ انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴ |
46 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس قهرمانی کمتر از ۱۴ سال آسیا برگزار سد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

معرفی حریفان ایران در تنیس کمتر از ۱۴ سال آسیابه گزارش ادراک خبر، رقابت‌های تنیس قهرمانی کمتر از ۱۴ سال آسیا از فردا به میزبانی کامبوج آغاز می‌شود.
مراسم قرعه‌کشی این مسابقات امروز یکشنبه ۱۲ شهریور در محل بازی‌ها برگزار شد. بر این اساس در بخش دختران آیلین محمدیان فردا به مصاف نماینده قزاقستان می‌رود و هانا شعبان‌پور با تنیسوری از هند مسابقه می‌دهد. در بخش پسران نیز علی تقی‌زاده با تنیسور پاکستان دیدار می‌کند و سام عطاران به مصاف نماینده‌ای از هند می‌رود.
‎کشور‌های ایران، پاکستان، سنگاپور، مالزی، کره‌جنوبی، هند، فیلیپین، ترکمنستان، هنگ کنگ و کامبوج نمایندگان حاضر در این رویداد هستند.
‎هانا شعبان پور و آیلین محمدیان فرد با هدایت نگین شیخ صراف در بخش دختران و دانیال مشتاقی‌فر، کیارش صادقی‌زیدی، علی تقی‌زاده و سام عطاران با هدایت فرشید زیدی در بخش پسران در این دوره از مسابقات حضور دارند. نفرات منتخب بر اساس رنکینگ آسیا در رده سنی کمتر از ۱۴ سال و مسابقات سطح A که آخرین مرحله آن در تهران برگزار شد، انتخاب و معرفی شده‌اند.
‎این مسابقات از ۱۱ تا ۱۸ شهریور ماه به میزبانی کامبوج برگزار می‌شود که برای نخستین بار ایران با ۶ نماینده به این رویداد مهم آسیایی اعزام شده است. علی زنگانه سرپرستی تیم اعزامی را بر عهده دارد.
­
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید