سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 151529 |
تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳ |
40 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از تسنیم، علیرضا جعفری درباره واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر، اظهار کرد: بسیاری از متقاضیان جوانی جمعیت، ساکن کلانشهرهای اصلی هستند و ظرفیت‌های موجود در شهرهای جدید در مناطقی که زمین وجود دارد در اختیار اجرای این طرح قرار می‌گیرد. وی افزود: هم‌اکنون در شهرهای […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از تسنیم، علیرضا جعفری درباره واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر، اظهار کرد: بسیاری از متقاضیان جوانی جمعیت، ساکن کلانشهرهای اصلی هستند و ظرفیت‌های موجود در شهرهای جدید در مناطقی که زمین وجود دارد در اختیار اجرای این طرح قرار می‌گیرد.

وی افزود: هم‌اکنون در شهرهای جدید برای اجرای قانون جوانی جمعیت، ۱۴۵۰۰ تقاضا ثبت شده که تقاضاهای موثر در دست بررسی قرار دارد و ظرفیت‌سازی برای این ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر در دستور کار است. در صددیم تا تعهد خود را در این بخش انجام بدهیم.

وی با بیان این‌که شرکت عمران شهرهای جدید در تلاش است امسال ظرفیت‌های جدیدی را برای تامین زمین در اجرای طرح جوانی جمعیت فراهم کند، تصریح کرد:‌

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در بخشی از شهرهای جدید به دلیل تقاضای بالا محدودیت زمین وجود دارد، گفت: در هماهنگی با قرارگاه نهضت ملی مسکن، ستاد وزارتخانه و استان‌هایی که کمبود زمین دارند مقرر شد تا در مناطقی که به عنوان ظرفیت جوانی جمعیت پیش‌بینی شده است واگذاری زمین انجام شود که البته کمی زمانبر خواهد بود.

جعفری با بیان این‌که پرند، صدرا، گلبهار، بهارستان، فولادشهر و سهند شهرهای جدید با اراضی محدود و تقاضای بالا هستند، گفت‌: تلاش می‌کنیم تا با تمهیدات ویژه وارد شویم و بتوانیم پاسخگوی نیاز مردم به مسکن و تامین زمین باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که ارزش اراضی واگذاری به خانواده‌ها به چه میزان است،‌ گفت: هم اینک برای خانوارهای دارای ۳ فرزند و بیشتر زمین‌های ۲۰۰ متری با ارزش یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان تخصیص داده می‌شود و مابه التفاوت برای هزینه ساخت و هزینه جانبی برآورد و به متقاضیان اعلام خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید