شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15174 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸ |
105 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

جانشین فرمانده کل سپاه: سردار فدوی با اشاره به آبرسانی ۱۰ هزار روستای کشور به همت جهادگران گفت: بیش از ۴۰ هزار گروه جهادی در کشور فعال هستند. به گزارش خبرگزاری صداو سیما، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه امروز در رزمایش جهادگران فاطمی که در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد، اظهار داشت: […]

جانشین فرمانده کل سپاه:

سردار فدوی با اشاره به آبرسانی ۱۰ هزار روستای کشور به همت جهادگران گفت: بیش از ۴۰ هزار گروه جهادی در کشور فعال هستند.

آبرسانی ۱۰ هزار روستای کشور به همت گروه‌های جهادیبه گزارش خبرگزاری صداو سیما، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه امروز در رزمایش جهادگران فاطمی که در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد، اظهار داشت: ۴۳ سال خبیثان عالم در تمام زمینه‌ها با انقلاب اسلامی دشمنی کردند و جنگیدند، اما هیچگاه نتوانستند نتیجه بگیرند، چراکه این خیل عظیم جهادگران و رزمندگان پای کار بودند و کار کردند و پیروزی را از جبهه حق بیرون آوردند و دشمن را مأیوس کردند.

وی با بیان اینکه یکی از تبلور‌های این موضوع بسیج سازندگی است، تصریح کرد: جهادی پای کار آمدند و مردان، زنان، دختران و پسرانی نیاز بود بروند به کمک هم نوعان خود و در این راه هم مثل گذشته موفق بودند.

جانشین فرمانده سپاه بیان کرد: بیش از ۴۰ هزار گروه جهادی در سراسر کشور وجود دارند که در اقصی نقاط کشور در تمام رشته‌های مختلف فعال هستند و هر موضوعی پیش آید با اخلاص و صدق برای حل مشکلات مردم وسط میدان می‌روند.

وی ادامه داد: آن‌ها گرفتاری مردم در زلزله، سیل و محرومیت‌ها را برطرف می‌کنند و این روند ادامه داد تا این مشکلات از بین رود و قطعاً از بین می‌رود.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که به همت دولت مردمی و مردم برخی مشکلات با کمک بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی برطرف شد و با افزایش منابع مالی گروه‌های جهادی می‌توانند خدمات بیشتری به مردم ارائه دهند.

وی گفت: گروه‌های جهادی در زمینه‌های فرهنگی، پزشکی، اجتماعی و … فعال هستند و سرتاسر کشور شاهد شور و حالی که گروه‌های جهادی به وجود می‌آورند هستند.

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی خاصه در مناطق محروم کشور فعالیت دارند، اظهار کرد: هم اکنون در نقاطی که مشکل زلزله و خرابی پیش آمده است فعال هستند و سپاه و بسیج تمام هم و غم خود را به کار می‌برند که بهره بیشتری از گروه‌های جهادی در راستای برطرف کردن مشکلات و محرومیت زدایی ببرند.

وی با بیان اینکه یکی از طرح‌هایی که گروه‌های جهادی در سراسر کشور با آن درگیر هستند آبرسانی به ۱۰ هزار روستا است، بیان کرد: پس از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی پسندیده نیست که روستایی از آب سالم و بهداشتی برخوردار نباشد که در طرح مشترکی که با وزارت نیرو داشته‌ایم، تا پیش از موعد مقرر که پیش از پایان سال آینده می‌باشد، تمام ۱۰ هزار روستا از آب سالم برخوردار خواهند شد.

سردار فدوی در خصوص اجرای طرح‌هایی در حوزه راه روستایی و خانه محرومان، تصریح کرد: ضمن اینکه سپاه ازتمام توان خود برای رفع مشکلات کشور به خصوص در مناطق محروم و روستایی استفاده می‌کند مجلس و دولت نیز همراه این گروه‌ها شده تا تمام مشکلات کشور رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: در دولت‌های گذشته با سیاست‌های غلطی با فرمول دشمن می‌خواستند که مشکل اقتصادی کشور را حل کنند در حالیکه دشمنان در کشور‌های خودشان با گرفتاری‌های زیادی روبرو هستند که هزاران و میلیون‌ها چادر‌های خیابان نشین‌ها و آواره‌هایی که از خانه‌های خود به لحاظ همان سیاست‌ها آواره شده اند نشان از این شکست دارد.

جانشین فرمانده سپاه متذکر شد: اگر بخواهیم با این فرمول‌ها مشکل کشور را رفع کیم ایران سربلند نمی‌شود بلکه ما فرمول‌های خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داریم که به زودی شاهد آن خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!