شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15180 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ |
117 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: ۱۴ هزار گروه جهادی شامل ۱۵۳ هزار نفر از جهادگران در رزمایش جهادگران فاطمی مشغول خدمت‌رسانی در سراسر کشور هستند. به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از بسیج نیوز، سردار محمد زهرایی روز پنجشنبه در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور هزار و ۲۰۰ جهادگر بسیجی خراسان جنوبی در […]

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: ۱۴ هزار گروه جهادی شامل ۱۵۳ هزار نفر از جهادگران در رزمایش جهادگران فاطمی مشغول خدمت‌رسانی در سراسر کشور هستند.

۱۵۳ هزار جهادگر در سراسر کشور مشغول خدمت‌رسانی هستندبه گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از بسیج نیوز، سردار محمد زهرایی روز پنجشنبه در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور هزار و ۲۰۰ جهادگر بسیجی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: مراسم مرکزی رزمایش جهادگران فاطمی ۱۷ اردیبهشت همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی برگزار شد و جهادگران در قالب گروه‌های جهادی تخصصی، محله‌محور و دائم‌الخدمت طی ۱۰ روز مشغول خدمت‌رسانی به محرومان هستند.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۱۶۵ قرارگاه عملیاتی در سراسر کشور و برنامه این سازمان برای افزایش آن‌ها گفت: برنامه اصلی رزمایش فاطمی محور قرار دادن کار عملیاتی قرارگاه‌های جهادی بوده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: عرصه فعالیت‌های رزمایش جهادگران فاطمی در ابعاد مختلف شامل آبرسانی، لایه‌روبی قنوات، ساخت منزل محرومان، اقتصاد مقاومتی و توسعه کارگاه‌های کوچک اشتغال‌زا، مدرسه، خانه بهداشت، توزیع بسته معیشتی، خدمات مؤمنانه و خدمت‌رسانی محله‌ای، خدمات بهداشت و درمان، دامپزشکی، خدمات آموزشی و مهارت‌آموزی، فرهنگی، کشاورزی، اهدای جهیزیه و خدمات عمومی است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری دهم مرداد ۱۳۹۸ دستور گسترش کمی و کیفی چند برابری گروه‌های جهادی را صادر فرمودند و از آن زمان تاکنون، جمعیت و خیل لشکر جهادگران از ۱۱ هزار گروه جهادی و جمعیت حدود ۵۰۰ هزار نفر به ۴۲ هزار گروه جهادی در اقشار تخصصی رسیده است.

سردار زهرایی گفت: امروز در موقعیتی قرار داریم که باید قدر آن و نعمت‌هایی که شامل حال ما شده است را بدانیم.

وی با بیان اینکه امروز جبهه حق در مقابل جبهه استکبار صف‌آرایی حداکثری دارد تصریح کرد: رویارویی جبهه حق در مقابل استکبار به نقطه‌ای رسیده که نفاق‌ها، خیانت‌ها، نفوذها، تهاجم‌های فرهنگی، اقتصادی، نظامی با هر تاکیتیک و روشی فعال بوده و کید دشمن به انتها رسیده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جبهه حق دارد به تمامی ظرایف و روش‌های مقابله با دشمن تجهیز می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برخاسته از نهضت حسینی و همه قیام‌های تاریخ از صدر اسلام تاکنون است افزود: انقلاب اسلامی به عنوان تنها نهضتی که توانست حکومت اسلامی یعنی فقه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را در یک جغرافیای بدون مرز در تمامی بلاد اسلامی و حتی بلاد کفر حاکم کند، باید قدرش را بدانیم.

سردار زهرایی گفت: دولت سیزدهم با رویکرد مردمی که دارد در ادامه آن دولت اسلامی شکل خواهد گرفت و در حال شکل‌گیری لشکر‌های متعدد امام عصر (عج) هستیم، در این موقعیت رزمندگان در دفاع مقدس، جانبازان، جهادگران امنیت، شهدای سلامت و مدافعان حرم ثابت کردند همزمان در حال نبرد در عرصه جهاد اصغر، اوسط و اکبر هستند.

وی افزود: در مقابل جبهه کفر که تا بن دندان مسلح شده هم به لحاظ فرهنگی و هم در کمپین‌های فشار حداکثری و خیال واهی خودشان، در مقابله با دشمن دیگری از جمله فقر و محرومیت، بیرق این جبهه و دفاع مقدس در دست جهادگران است.

رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه جهادگران مصداق بارز السابقون السابقون اولائک المقربون هستند عنوان کرد: جهادگران آسمانی مشابه شهدای مدافعان حرم و مدافعان سلامت هستند.

وی اظهار داشت: آن‌هایی که این بیرق را دارند از آبرو، وقت، انرژی در این بروکراسی اداری، کارشکنی‌ها و زحمت‌ها دور بوده و با دوری از خانواده به محرومان خدمت می‌کنند.

سردار زهرایی گفت: نگاه ارزشی و انقلابی و اسلامی جهادگر است که خداوند به اندازه کرم خود به کار ما برکت و منزلت داده است.

وی با بیان اینکه جبهه جهادی شکل گرفته و باید قدر این نعمت را بدانیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی جهاد جدیدی را تجربه می‌کند که جهاد خدمت‌رسانی است و مشابه جبهه مقاومت تبدیل به یک جبهه جهانی خدمت‌رسانی می‌شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!