شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 151924 |
تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴ |
37 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر گفت: از ابتدای دولت ۵۵ کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر ساخت، بهسازی و تکمیل شد. به گزارش ادراک خبر؛ عبدالکریم اخترشناس با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: شاخص آسفالت راه‌های روستایی استان بوشهر ۹۸ درصد […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر گفت: از ابتدای دولت ۵۵ کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر ساخت، بهسازی و تکمیل شد.

ساخت ۵۵ کیلومتر راه‌های روستایی در استان بوشهربه گزارش ادراک خبر؛ عبدالکریم اخترشناس با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: شاخص آسفالت راه‌های روستایی استان بوشهر ۹۸ درصد است که از میانگین کشوری ۱۵ درصد بالاتر است.
وی گفت: با تکمیل آسفالت ۵ کیلومتر باقی مانده محور ریز – سرچشمه، آخرین روستای بالای ۵۰ خانوار استان از راه آسفالته برخوردار شد و بوشهر در این شاخص جزو استان‌های برتر می‌باشد.

اخترشناس با اشاره به اینکه اکنون اولویت استان رفع نقص روستا‌های بالای ۲۰ خانوار فاقد آسفالت می‌باشد، افزود: در این خصوص ۹ روستا شامل ۸۲ کیلومتر راه نیازمند آسفالت داریم که با اجرای این برنامه؛ کارنامه درخشان دولت مردمی سیزدهم در راه روستایی استان بوشهر کامل‌تر می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از فعال بودن ۳۰ طرح راه روستایی در استان خبر داد و درباره شاخص‌ترین آن‌ها گفت: ساخت محور‌های باغان- سرچشمه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، باغ تاج دشتستان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، مال محمود- گمارون با اعتبار ۹ میلیارد تومان، بیدو به گچساران با اعتبار ۷ میلیارد تومان و آبنمای محور‌های روستایی کاکی با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان در دست اجراست.

اخترشناس درباره طرح‌های تعریض و بهسازی راه روستایی نیز اظهار داشت: محور‌های گزدراز به شیخیان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، برازجان-نظرآقا- سعدآباد با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، پوزگاه به گاوسفید با اعتبار ۸ میلیارد تومان و هاله- چاه مبارک با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان فعال می‌باشد.

وی گفت: آسفالت روستایی پرجونک دشتستان با اعتبار ۸ میلیارد تومان، هاله- عسلویه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و بازگشایی محور ریز- دژگاه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های فعال راه روستایی استان بوشهر است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید