شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 154291 |
تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶ |
107 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مائو نینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین روز جمعه مقابل خبرنگاران درباره گزارش رسانه‌های غربی درباره وزیر دفاع کشورش گفت که از این موضوع بی‌اطلاع است. شورای دولتی و وزارت دفاع چین نیز هنوز به درخواست‌ها برای اظهارنظر پاسخی نداده‌اند. به گزارش ادراک خبر این در حالی است که خبرگزاری رویترز به نقل از ۱۰ فرد […]

مائو نینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین روز جمعه مقابل خبرنگاران درباره گزارش رسانه‌های غربی درباره وزیر دفاع کشورش گفت که از این موضوع بی‌اطلاع است.

شورای دولتی و وزارت دفاع چین نیز هنوز به درخواست‌ها برای اظهارنظر پاسخی نداده‌اند.

به گزارش ادراک خبر این در حالی است که خبرگزاری رویترز به نقل از ۱۰ فرد آگاه ادعا کرده که لی شانگفو، وزیر دفاع چین که برای بیش از دو هفته در انظار عمومی دیده نشده، توسط مقامات چینی تحت بازجویی است.

به ادعای یک مقام امنیتی منطقه‌ای و سه فردی که مستقیما با ارتش چین در تماس هستند، تحقیقات درباره ژنرال لی به موضوع خریداری تجهیزات نظامی مربوط می‌شود و رویترز هنوز نتوانسته اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورد.

به گفته دو تن از افراد آگاه، هشت مقام ارشد واحد تدارکات ارتش چین که ژنرال لی از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ میلادی رهبری آن را بر عهده داشته نیز تحت بازجویی قرار دارند.

پیش از این در روز جمعه، فایننشال تایمز به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داده بود که دولت ایالات متحده بر این باور است که لی شانگفو از هفته گذشته تحت بازجویی است.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید