دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 154358 |
تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ |
82 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

آرشام شکوری پسر هادی شکوری مدافع سابق تیم استقلال که یکی از ارکان صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی بود در جام جهانی همراه ملی پوشان نخواهد بود. البته به همراه آرشام شکوری دو بازیکن دیگر شانس همراهی تیم ملی نوجوانان در جام جهانی را ازدست دادند که دلیل انضباطی است. آرشام شکوری دروازه‌بان […]

آرشام شکوری پسر هادی شکوری مدافع سابق تیم استقلال که یکی از ارکان صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی بود در جام جهانی همراه ملی پوشان نخواهد بود.

البته به همراه آرشام شکوری دو بازیکن دیگر شانس همراهی تیم ملی نوجوانان در جام جهانی را ازدست دادند که دلیل انضباطی است. آرشام شکوری دروازه‌بان تیم ملی نوجوانان بود که در مسابقات جام ملت‌ها با مهار ضربات پنالتی نقش زیادی در صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی داشت.

در هر صورت عدم دعوت از آرشا شکوری، کسری طاهری و رضا غندی‌پور به اردوی تیم نوجوانان خیلی عجیب بود. دلیل این تصمیم چه بود؟ سرپرست تیم ملی نوجوانان در پاسخ به این سوال می‌گوید: «آقای عبدی این بازیکنان را دعوت کرده اما آنها بدون هماهنگی در اردو حاضر نشدند. تیم ملی با همه جا متفاوت است و همه ما وظیفه داریم در بُعد ملی، به کشور خدمت کنیم و هر کسی وظیفه دارد به نحو احسن در خدمت تیم ملی کشورش باشد. این بازیکنان بچه‌های خوبی هستند و آقای عبدی برای آنها زحمت کشیده و به همه به یک چشم نگاه می‌کند اما انضباط تیمی بسیار مهم است. این بازیکنان از همینجا مطرح شده‌اند و باید قدردان جایگاه ملی باشند و وقتی سرمربی تیم، آنها را به تیم ملی دعوت می‌کند، باید به تیم و خودشان احترام بگذارند. البته ما در حال پیگیری هستیم که مشکل حل شود.»

باید منتظر ماند و دید که تصمیم نهایی حسین عبدی در مورد این سه بازیکن چه خواهد بود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید