پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-09
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 155394 |
تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ |
39 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، بازار سهام سومین روز کاری هفته را اگرچه در ادامه ی روند صعودی روز گذشته متعادل آغاز کرد اما رفته رفته با کاهش نرخ ارز غیر رسمی به واسطه ی اخبار آزاد سازی منابع بلوکه شده ایران، کاهشی شد. بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی […]

به گزارش ادراک خبر، بازار سهام سومین روز کاری هفته را اگرچه در ادامه ی روند صعودی روز گذشته متعادل آغاز کرد اما رفته رفته با کاهش نرخ ارز غیر رسمی به واسطه ی اخبار آزاد سازی منابع بلوکه شده ایران، کاهشی شد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ناچیز به ۲ میلیون و ۱۳۳ هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی ناچیز در ارتفاع ۷۲۳ هزار واحد باقی ماند.

گفتنی است سه نماد «پارسان»، «وبملت» و «شتران» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «صبا»، «آریا» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «تکاردان»، «شسینا» و «ثبهساز» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «دی» و «فرابورس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۸۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۴۵ نماد در محدوده مثبت و ۲۸۶ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۶۶ نماد در محدوده مثبت و ۲۳۲ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید