پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-09
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 155766 |
تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ |
100 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

  به گزارش ادراک خبر، اولین همایش بین‌المللی توسعه کریدور شمال به جنوب به عنوان محور اصلی اتصال کشورهای حوزه سی آی اس و فدراسیون روسیه به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ،هند و پاکستان با حضور بیش از ۲۶۰شرکت از جمله ۸۰ شرکت از ایران، پاکستان، عمان، امارات، هند، لتونی، آذربایجان، ترکمنستان، ازبکستان، قزاقستان و […]

 

به گزارش ادراک خبر، اولین همایش بین‌المللی توسعه کریدور شمال به جنوب به عنوان محور اصلی اتصال کشورهای حوزه سی آی اس و فدراسیون روسیه به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ،هند و پاکستان با حضور بیش از ۲۶۰شرکت از جمله ۸۰ شرکت از ایران، پاکستان، عمان، امارات، هند، لتونی، آذربایجان، ترکمنستان، ازبکستان، قزاقستان و بلاروس از تاریخ ۳ الی ۶ آبان ماه در شهر آستاراخان روسیه  برگزار خواهد شد.

 سلیم علیزاده نماینده نماینده انجمن سیاست خارجی فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران در این باره گفت: در راستای گسترش صادرات محصولات ایرانی به کشورهای حوزه سی آی اس و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ،هند و پاکستان و  صیانت از منافع جمهوری اسلامی ایران و انتخاب کشورمان به عنوان مسیر اصلی کریدور شمال به جنوب، پس از رایزنی های مستمر به لطف خداوند متعال توانسته ایم بهترین موقعیت را برای گسترش صادرات محصولات ایرانی در انواع مختلف را ایجاد کنیم.

 

وی ادامه داد: یکی دیگر از محورهای مهم این همایش استفاده از پتانسیل و توانمندی فعالین اقتصادی ایران در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای حمایت و همکاری مشترک با تجار و زیر ساخت های تجارت بین‌الملل روسیه فدراسیون است.

علیزاده  مدیر ارشد انجمن بین‌المللی سیاست خارجی فدراسیون روسیه اظهار داشت: در همین راستا نشست مقدماتی، ۵ مهر ماه سال ۱۴۰۲ در هتل استقلال تهران برگزار خواهد شد و از تمامی فعالین اقتصادی و تولیدی ،تجارت بین الملل ،بیمه، خدمات بانکی ،تولید کنندگان محصولات مختلف دعوت میکنیم در این همایش شرکت کنند.

علیزاده گفت: این نشست مقدماتی شامل چهار محور اصلی خواهد بود:

۱. گسترش صادرات همه محصولات ایرانی به کشورهای های حوزه سی آی اس ، کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و هند و پاکستان.
۲. سرپرستی و همیاری تجار روسیه در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس توسط تجار ایرانی.
۳. استفاده از حداکثر توان ایران در حوزه لجستیک ، حمل و نقل ، بیمه و بانک ها به عنوان کریدور اصلی اتصال شمال به جنوب از تمامی کشورهای های حوزه سی آی اس تا بنادر هند و پاکستان.
۴ استفاده از حداکثر توان ایران در مناطق آزاد تجاری از جمله بندر انزلی ، اینچه برون و سواحل مکران.

در ادامه عیزاده بیان کرد: امتیازاتی برای مجموعه های ایرانی شرکت کننده در این همایش از جمله تخفیف ۲۵ الی ۳۰ درصدی برای حضور در فروم بین‌المللی آستاراخان دیده خواهد شد.

تجار، بازرگانان و شرکتهای صنعتی فعال و  علاقه مند می توانند برای ثبت نام به سایت رسمی این انجمن در ایران به آدرس  https://fpa-iran.ir/  بخش همایش ها مراجعه نمایند.

زمان دقیق برگزاری نشست ۵ مهر ماه سال ۱۴۰۲ در هتل استقلال ،سالن یاس ۲ ، از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ برگزار خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید