چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 164196 |
تاریخ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ |
187 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر، همایش تخصصی  همکاری های مشترک ایران-روسیه با هدف توسعه روابط تجاری در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در محل برج میلاد تهران به حضور مسئولین دو کشور برگزار می شود. در ههمین راستا سلیم علیزاده نماینده دائم انجمن سیاست خارجی فدراسیون روسیه در ایران؛ اظهار داشت: پیرو انعقاد تفاهم نامه […]

به گزارش ادارک خبر، همایش تخصصی  همکاری های مشترک ایران-روسیه با هدف توسعه روابط تجاری در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در محل برج میلاد تهران به حضور مسئولین دو کشور برگزار می شود.

در ههمین راستا سلیم علیزاده نماینده دائم انجمن سیاست خارجی فدراسیون روسیه در ایران؛ اظهار داشت: پیرو انعقاد تفاهم نامه گسترش همکاریهای مشترک بین دولت ایران و فدراسیون روسیه و افزایش تعاملات تجاری و ایجاد زمینه های واردات و صادرات محصولات پتروشیمی این همایش با حضور مدیران ارشد گازپروم روسیه و مدیران ارشد صنعت نفت ایران در تاریخ ۱۹ مهر ۱۴۰۲ در محل برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این همایش فعالان صنعت پتروشیمی و نقت و گاز دو کشور با برگزاری نشست های تخصصی در زمینه کاهش موانع تجاری در این حوزه و تقویت ظرفیت های مشترک در زمینه صنعت نفت و گاز خواهند پرداخت.

به گفته نماینده انجمن سیاست خارجی ایران – روسیه این همایش در تاریخ ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳ تا ۱۷:۳۰ در محل برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ادراک خبر؛ انجمن بین المللی سیاست خارجی فدراسیون روسیه که در سال ۱۹۹۱ در مسکو ایجاد شد، به مسائل سیاست خارجی در جهان و مناطقی مانند خاورمیانه، آسیا، آمریکا و اروپا می پردازد. این مجموعه در حال کار بر روی تقویت موقعیت روسیه در عرصه بین المللی و ترویج توسعه مشارکت های سودمند متقابل بین این کشور و قدرت های پیشرو جهانی و همچنین ایجاد روابط تجاری با شرکای خارجی است. از مارس ۱۹۹۲، انجمن به مدیریت وزیر سابق امور خارجه شوروی و سفیر سابق شوروی در واشنگتن،جناب آقای الکساندر الکساندرویچ بسمرتنیخ اداره می گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید