شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 164941 |
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۲۷ |
72 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر؛پس از عملیات سهمگین مقاومت فلسطین در اراضی اشغالی تحت عنوان طوفان الاقصی بنیامین نتانیاهو در جدیدترین موضع‌گیری خود درباره عملیات موشک باران مقاومت روزهای سختی را برای رژیم اسرائیل پیش بینی کرد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در سخنانی هشدارآمیز به سران گروه‌های مقاومت در نوار غزه اعلام […]

به گزارش ادراک خبر؛پس از عملیات سهمگین مقاومت فلسطین در اراضی اشغالی تحت عنوان طوفان الاقصی بنیامین نتانیاهو در جدیدترین موضع‌گیری خود درباره عملیات موشک باران مقاومت روزهای سختی را برای رژیم اسرائیل پیش بینی کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در سخنانی هشدارآمیز به سران گروه‌های مقاومت در نوار غزه اعلام کرد که ساکنان غزه باید هر چه سریع‌تر شهر را ترک کنند، زیرا هیچ نقطه‌ای از غزه از حملات ما در امان نخواهد بود.

وی در توهینی آشکار به ساکنان فلسطینی، غزه را نماد شرارت نامید و اعلام کرد که این «شهر پلید» را به تلی از ویرانه مبدل خواهم کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «ما در این نبرد کنار هم می‌ایستیم و این جنگ طولانی و سخت خواهد بود. ِ حماس در برابر جان نظامیان به گروگان گرفته شده مسئول است. ارتش از همه توان نظامی خود برای شکست و نابودی توان نظامی حماس استفاده خواهد کرد و از آنها انتقام خواهیم گرفت زیرا روز سیاهی را امروز برای ما رقم زدند. آنچه امروز رخ داد، در طول نبردهای گذشته، بی‌سابقه بود و تلاش خواهیم کرد که دیگر تکرار نشود و از حماس انتقام خواهیم گرفت. نوار غزه را به جزایر از هم‌گسسته و ویرانه مبدل خواهیم کرد و به فلسطینیان هشدار می‌دهم هر چه سریع‌تر غزه را ترک کنید.»

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید