چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 16529 |
تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ |
275 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس جمهور به مسئولان دستور داد ؛ با تعیین شاخص های دقیق ، هرچه سریع تر جاماندگانی که استحقاق واقعی دریافت یارانه را دارند ، شناسایی و یارانه جبرانی برای آنها واریز شود. به گزارش ادراک خبر به نقل از خبر گزاری صدا و سیما، در این جلسه معاون اول و سایر وزیران و روسای […]

رئیس جمهور به مسئولان دستور داد ؛ با تعیین شاخص های دقیق ، هرچه سریع تر جاماندگانی که استحقاق واقعی دریافت یارانه را دارند ، شناسایی و یارانه جبرانی برای آنها واریز شود.

جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور رئیس جمهور برگزار شدبه گزارش ادراک خبر به نقل از خبر گزاری صدا و سیما، در این جلسه معاون اول و سایر وزیران و روسای دستگاه‌های ذیربط حضور داشتند ، مسائل و چالش های مختلف در بازار کالاهای اساسی پس از اجرای طرح ملی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش دستگاه‌های مختلف نقش مردم را در همراهی با این طرح ملی ستودنی توصیف و از همراهی آنها با نظام و بی توجهی به خواسته های معاندین و دشمنان انقلاب تقدیر کرد.

رئیسی رسیدگی عادلانه و ضابطه مند به معترضان به عدم دریافت یارانه را یکی از مهمترین مسائل دستگاه‌های ذیربط خواند و به مسئولان مربوطه دستور داد با تعیین شاخص های دقیق هرچه سریع تر جاماندگانی که استحقاق واقعی دارند را شناسایی و یارانه جبرانی برای آنها واریز شود.

رییس جمهور افزود: با توجه به کفایت حجم ذخایر کالاهای اساسی در کشور، دستور داد ، نسبت به مدیریت بهینه توزیع در اقصی نقاط کشور اقدامات لازم را بعمل آورند و از هرگونه افزایش قیمت های بالاتر از قیمت مصوب جلوگیری کرده و با متخلفان برخورد قانونی کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!