یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 181511 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۵۳ |
68 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر به نقل از الجزیره، اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایت در غزه می‌خواهد بر کشتن شهرک‌نشینان توسط این رژیم سرپوش بگذارد. حمدان ادامه داد: اشغالگران هزاران فلسطینی را به عنوان خون‌خواهی شهرک‌نشینان به شهادت رسانده‌اند؛ شهرک‌نشینانی […]

به گزارش ادارک خبر به نقل از الجزیره، اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایت در غزه می‌خواهد بر کشتن شهرک‌نشینان توسط این رژیم سرپوش بگذارد.

حمدان ادامه داد: اشغالگران هزاران فلسطینی را به عنوان خون‌خواهی شهرک‌نشینان به شهادت رسانده‌اند؛ شهرک‌نشینانی که خودِ اشغالگران آنان را کشته‌اند.

وی در ادامه افزود: اسرائیل در موضوع اسیران همچنان کارشکنی می‌کند و ممکن است بخواهد اسیرانی که در اختیار مقاومت هستند را بکشد. ارتش اسرائیل شکست خورده، از رقم‌زدن هرگونه پیروزی باز مانده و تنها در کشتار زنان و کودکان موفق بوده است.

سخنان حمدان درباره کشتن شهرک‌نشینان توسط ارتش رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که انتشار یک مقاله در روزنامه صهیونیستی هاآرتص در خصوص تحولات ۷ اکتبر جنجال برانگیز شده است. در این مقاله آمده است: تحقیقات پلیس اسرائیل نشان می‌دهد که حمله‌های هوایی صورت‌گرفته در روز ۷ اکتبر به یک جشنواره موسیقی نزدیک منطقه «ریعیم» در اطراف نوار غزه توسط اسرائیل انجام شده است.

در ادامه این مقاله آمده است: تحقیقات اولیه پلیس نشان می‌دهد که یک بالگرد اسرائیلی در روز هفتم اکتبر شرکت‌کنندگان در این جشنواره را بمباران کرده است. نیروهای حماس در این تاریخ (آغاز عملیات طوفان الاقصی) اطلاعی در خصوص برگزاری این مراسم که طی آن ۳۶۴ نفر کشته شدند، نداشتند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید