چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-01
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 184660 |
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۲ |
62 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، بازار سهام اولین آخرین روز کاری هفته را بر خلاف روز های گذشته با افزایش تقاضا شروع به کار کرد. البته نامه ای که در خصوص تجدیدارزیابی بانکی ها منتشر شد، بر روند افزایش تقاضا در بازار اثر گذاشت و در نهایت شاخص کل با صعود قابل توجهی هفته را به […]

به گزارش ادراک خبر، بازار سهام اولین آخرین روز کاری هفته را بر خلاف روز های گذشته با افزایش تقاضا شروع به کار کرد. البته نامه ای که در خصوص تجدیدارزیابی بانکی ها منتشر شد، بر روند افزایش تقاضا در بازار اثر گذاشت و در نهایت شاخص کل با صعود قابل توجهی هفته را به پایان رساند.

بنابراین در پایان معاملات دیروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایشی ۲۸ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۶۰ هزار واحد رسید، همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی ۸ هزار و ۵۰۰  واحدی به ارتفاع ۷۲۰ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «وغدیر» و «فملی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «آریا» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «خگستر»، «کترام» و «وتجارت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فصبا»، «کرمان» و «وسپهر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۸ آذر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۶ هزار میلیارد و ۱۲ میلیون تومان بود. که بیشترین ارزش معاملات ثبت شده در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ محسوب می شود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۴۶ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار روز گذشته ۱۴۴ نماد در محدوده مثبت و ۲۸۸ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۵۶ نماد در محدوده مثبت و ۱۶۵ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید