دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 185222 |
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۲۲ |
35 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه ای در روز جمعه دهم آذرماه با تاکید بر پایان کلیه محدودیت‌های موشکی‌ جمهوری اسلامی ایران در سطح شورای امنیت از ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲، ادعاهای مطروحه در بیانیه سه کشور اروپایی را غیرقابل قبول و فاقد هرگونه مبنای حقوقی دانست. وی تصریح کرد: توسعه […]

به گزارش ادراک خبر، ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه ای در روز جمعه دهم آذرماه با تاکید بر پایان کلیه محدودیت‌های موشکی‌ جمهوری اسلامی ایران در سطح شورای امنیت از ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲، ادعاهای مطروحه در بیانیه سه کشور اروپایی را غیرقابل قبول و فاقد هرگونه مبنای حقوقی دانست.

وی تصریح کرد: توسعه و تقویت توانمندی متعارف موشکی‌ جمهوری اسلامی ایران ‌با هدف بازدارندگی و براساس نیازهای دفاعی کشور است.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران افزود: اتهام‌زنی بی‌پایه برخی طرفها، تاثیری بر حقوق و اقدامات مشروع جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی ندارد.

کنعانی به سه کشور اروپایی توصیه کرد از طرح ادعاهایی که هیچ کمکی به تعاملات ایران و اروپا نمی کند، پرهیز کنند.

سه کشور اروپایی در روز پنچ شنبه در بیانیه مشترک مدعی شده‌اند: «تروئیکای اروپا- فرانسه، آلمان و پادشاهی متحده- رونمایی نسخه جدیدی از موشک‌های بالیستیک جدید توسط ایران در روز ۱۹ نوامبر را محکوم می‌کنند.»

در این بیانیه این سه کشور اروپایی مدعی شده اند که ادامه توسعه برنامه موشکی بالستیک جمهوری اسلامی ایران در راستای تنش‌آفرینی هسته‌ای و فاقد هرگونه توجیه غیرنظامی معتبر است.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید