یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 189024 |
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ |
26 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

معاون شهردار شیراز گفت: عملیات اجرایی ساخت طرح مجموعه فرهنگی و موکب احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در مرز شلمچه آغاز شد. به گزارش 

معاون شهردار شیراز گفت: عملیات اجرایی ساخت طرح مجموعه فرهنگی و موکب احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در مرز شلمچه آغاز شد.

ساخت موکب دائمی شاهچراغ (ع) در مرز شلمچه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،معاون شهردار شیراز گفت: ساخت موکب دائمی شاهچراغ (ع) بر اساس مصوبه شورای ششم کلان‌شهر شیراز است.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز در این آیین با تصریح بر این نکته که ارزش مردم‌داری قابل قیاس با هیچ‌چیزی نیست، گفت: مردم‌داری مهم‌تر از مسئولیت است.
غلامرضا غلامی ادامه داد: این موکب با شش سوله در رویکرد‌ها و کاربری‌های متفاوت در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع ساخته خواهد شد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز عنوان کرد: همچنین این موکب موجب بهره‌مندی در برگزاری اردو‌های راهیان نور می‌شود.

معاون شهردار شیراز با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با منطقه آزاد اروند در این خصوص منعقدشده است، تأکید کرد: موارد و ضوابط قانونی در اجرای این پروژه رعایت و از سویی دیگر انتظار همراهی مسئولان استان خوزستان داریم.
غلامی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا این موکب یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات شود، زیرا موکب احمد بن موسی (ع) یک موکب خاص است که در کنار خدمات فرهنگی و مذهبی، خدمات شهری هم ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید