دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18905 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۰۶ |
326 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ حسن نوری ساری گفت: آموزش همگانی از قدیم توسط سازمان اورژانس کشور برگزار می شود و به تازگی برنامه جدیدی را طراحی کرده ایم که آموزش استاندارد شده با هماهنگی و همکاری وزارت آموزش و پرورش است. هدف ما مشارکت تمام سازمان های امدادی در […]

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حسن نوری ساری گفت: آموزش همگانی از قدیم توسط سازمان اورژانس کشور برگزار می شود و به تازگی برنامه جدیدی را طراحی کرده ایم که آموزش استاندارد شده با هماهنگی و همکاری وزارت آموزش و پرورش است. هدف ما مشارکت تمام سازمان های امدادی در این برنامه آموزشی است.

او اعلام کرد: سازمان اورژانس دوره های توانمند سازی و برخورد با شرایط اورژانس را ایجاد خواهد کرد و اولین دوره آموزش های توانمند سازی دانش آموزان در یکی از مدارس به صورت نمادین برگزار می شود.

معاون آموزش و پژوهش سازمان اورژانس کشور افزود:با امضای تفاهم نامه بین اورژانس و وزارت آموزش و پرورش سعی شده تا برنامه های مهارت محور در بین دانش آموزان  توسعه پیدا کند.

او افزود: یکی از اهداف آموزش های استاندارد شده این است که دانش آموزان تا رسیدن آمبولانس در شرایط اورژانسی و زمان بروز حادثه اقدامات لازم را انجام بدهند.

به گفته نوری آموزش همگانی توسط اورژانس در مقاطع مختلف در حال انجام است و یکی از اهداف این کار ارتقای سطح دانش مردم و حتی نوجوانان در خصوص فوریت های پزشکی تا رسیدن عوامل اورژانس در محل حادثه است.


بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!