یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 189803 |
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۵۱ |
32 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در طرح جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی برای دومین بار پیاپی برترین فرودگاه کشور شد. به گزارش ادراک خبر دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه‌های تبریز، اصفهان و مهرآباد را به‌عنوان سه فرودگاه برتر کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت […]

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در طرح جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی برای دومین بار پیاپی برترین فرودگاه کشور شد.

به گزارش ادراک خبر دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه‌های تبریز، اصفهان و مهرآباد را به‌عنوان سه فرودگاه برتر کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در آبان ۱۴۰۲ از نظر شاخص رضایت معرفی کرد.

فرودگاه بین‌المللی «شهید مدنی» تبریز با شاخص رضایت ۷۵.۲ درصدی در آبان ماه به عنوان فرودگاه برتر، فرودگاه بین‌المللی «شهید بهشتی» اصفهان با شاخص رضایت ۷۵.۱ درصدی به‌عنوان فرودگاه دوم و فرودگاه بین المللی مهرآباد با شاخص رضایت ۷۱.۳ به‌عنوان فرودگاه سوم کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی شدند.

گزارش شاخص رضایت فرودگاه‌های کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی مهرماه ۱۴۰۲ در حالی است که شاخص رضایت فرودگاه‌های تبریز، اصفهان و مهرآباد در مهرماه به ترتیب ۷۸.۳، ۷۵.۷ و ۷۱.۸ بود.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز موفق شد برای دومین بار متوالی در سال‌جاری، عنوان نخست فرودگاه‌های برتر کشور را به خود اختصاص دهد. فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت میانگین شاخص رضایت ۷۵.۱ در جایگاه دوم فرودگاه‌های برتر کشور قرار گرفت و فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با میانگین شاخص ۷۱.۳ سوم شد.

فرودگاه یزد با میانگین شاخص رضایت ۷۱.۲ چهارم شد؛ فرودگاه بندرعباس با رسیدن به شاخص رضایت ۷۱ درصد در جایگاه پنجم قرار گرفت و فرودگاه شیراز با ثبت شاخص رضایت ۷۰.۳ درصد، ششم شد.فرودگاه‌های مشهد، زاهدان و اهواز نیز به ترتیب با میانگین شاخص رضایت ۶۶.۲، ۶۵.۷ و ۵۹.۳ درصد در رده‌های هفتم تا نهم قرار گرفتند.

در آبان ماه ۲۷۷ هزار و ۲۶۱ بازخورد در درگاه‌های مختلف سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به ثبت رسید که از این تعداد، ۱۵۴ هزار و ۲۲۵ نظر، معادل ۵۵.۶ درصد کل آرا، حاکی از رضایت کامل مسافران و مستقبلین از خدمات فرودگاه‌های منتخب طرح بود. ۴۷ هزار و ۱۱ نفر معادل ۱۷ درصد رای دهندگان، از خدمات فرودگاه‌های طرح جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی رضایت نسبی داشتند.

بیشترین میزان رضایت مسافران و مستقبلین از تسهیلات و خدمات ارائه شده در فرودگاه‌های کشور با شاخص رضایت ۷۵.۶ درصد، مربوط به نمازخانه‌ها گزارش شد.

در نظرسنجی از نمازخانه‌ها ۳۳ هزار و ۴۶۷ نفر شرکت کردند که از این تعداد، ۲۰ هزار و ۵۶۹ نفر، معادل ۶۱.۵ درصد کل شرکت کنندگان، از خدمات ارائه شده در نمازخانه‌های فرودگاهی رضایت کامل داشتند.

جایگاه دوم خدمات برتر، با میانگین شاخص رضایت ۷۴.۳ درصد به سرویس‌های بهداشتی و امکانات جانبی، مانند نمازخانه‌ها تعلق گرفت و گروه اطلاعات پرواز، با میانگین شاخص رضایت ۷۲.۶ درصد سومین گروه در ارائه خدمات برتر فرودگاهی شناخته شدند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید