چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-01
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 192111 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ |
50 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای از مردم تهران برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام که صبح فردا ساعت ۸ صبح از مقابل دانشگاه تهران مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود، دعوت کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: … یوسف صفتان مصرِ غربت! […]

به گزارش ادراک خبر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای از مردم تهران برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام که صبح فردا ساعت ۸ صبح از مقابل دانشگاه تهران مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود، دعوت کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

… یوسف صفتان مصرِ غربت! کنعان به شما نیاز دارد …

بار دیگر قصه تکراریِ سردارانِ عشق و غریبی و غربت و رایحه روحانی شهادت و شمیم خوش شهیدان بی‌نام و بی‌نشان، این ایستاده‌ترین افتادگان برخاک و سفیران افلاک، در تقارن با روز شهادت مادر بی‌مزارشان، صدیقه‌ی طاهره (سلام‌الله‌علیها)، اولین شهیده مظلومه راه امامت و ولایت و عالی‌ترین اسوه مادران و همسران شهدا، با رجعت‌شان ایران اسلامی را آغشته به عطر کربلای معلا کرده‌ و پرچم شکوه‌شان را بر دل‌های عاشقان به اهتزاز در آورده‌‌اند.

اینک در قلب خونین جهان، فرزندان غزه قهرمان با الهام از خط سرخ شهادت و الگوی آرمانی فرزندان گمنام ایران زمین، طریقِ عزت، آزادی، سعادت و سربلندی دنیا و آخرت را بیش از ۶۰ روز هست که مشق می‌کنند و رمز و راز تداوم انقلاب و نهضت مقدس را مقاومت در برابر رژیم آپارتاید صهیونیستی می‌دانند.

امروز دست‌های خونین آمریکای جنایتکار که از طریق بازوی مفسده و شجره خبیثه صهیونیزم نسل‌کشی به راه انداخته به شکل رقت‌انگیزی خالی شده است و صدها سال تلاش و هژمونی فکری و فرهنگی غرب با روکش لیبرالیسم و سکولاریسم، برای جهانیان آشکار و سِحر رسانه‌ای فرعونیان پایان یافته است و عصر جدید از روشنگری و بیداری و نوزایش فرهنگی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، پایان‌بخشی به حضور فسادبرانگیز امریکا در منطقه آغاز شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از ملت ایران و به‌ویژه عاشقان و دلدادگان فاطمه الزهراءسلام الله علیها دعوت می‌نماید، تا با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر۲۸۰ تن از شهدای عزیز، روز یکشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۶، در تهران از ۸ صبح از مقابل دانشگاه تهران و همچنین مراسم‌ تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سایر شهدا در سراسر کشور، بار دیگر پیوند و پیمان ابدی خود را با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا تجدید نمایند.

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید