پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-09
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 192233 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱ |
277 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در غزه و در راستای اجرای دستورات عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله، نیروی هوایی یمن وابسته به نیروهای مسلح به یاری خداوند در عملیاتی نظامی به وسیله پهپادهای گسترده، اهداف حساس رژیم صهیونیستی در منطقه «ام […]

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در غزه و در راستای اجرای دستورات عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله، نیروی هوایی یمن وابسته به نیروهای مسلح به یاری خداوند در عملیاتی نظامی به وسیله پهپادهای گسترده، اهداف حساس رژیم صهیونیستی در منطقه «ام الرشراش» واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که نیروهای مسلح یمن تا زمان توقف تجاوزها علیه برادران فلسطینی در نوار غزه به عملیات نظامی خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

نیروهای مسلح یمن همچنین از تمام آزادگان امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان خواست که مواضع مشرفانه درخصوص مساله فلسطین اتخاذ کنند.

به گزارش ادراک خبر، ارتش یمن در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین، پس از توقیف کشتی «گلکسی لیدر» که متعلق به یک میلیاردر صهیونیست بود، در روزهای اخیر چند بار به کشتی‌هایی که عازم سرزمین‌های اشغالی بودند و به هشدارها درباره تغییر مسیر خود توجه نکرده بودند، با پهپاد یا موشک حمله کرده است.

«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در کنفرانس خبری بامداد جمعه خود و در پاسخ به سوالی درباره حملات نیروهای مسلح یمن به کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و همچنین کشتی‌هایی که عازم سرزمین‌های اشغالی هستند، گفت آمریکا در روزهای آتی اقدامات خود را برای «ارتقای امنیت دریایی» در دریای سرخ و تنگه باب المندب شرح خواهد داد.

رسانه آمریکایی آکسیوس روز پنجشنبه نوشت انتظار می‌رود واشنگتن استقرار «گروه ضربت چندملیتی بهبودیافته» را در دریای سرخ و به منظور مقابله با حملات ارتش یمن علیه کشتی‌های تجاری اعلام کند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید