جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 192922 |
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ |
27 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، شهریار افندی زاده در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته اظهار کرد: تلاش کرده این آخرین دستاوردهای بخش حمل و نقل به را به نمایش بگذارند. ۳۱۶ شرکت دولتی و خصوصی و ۸۵ شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارند. وی ادامه داد: حمل‌ونقل می توان زیرساخت مناسبی […]

به گزارش ادراک خبر، شهریار افندی زاده در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته اظهار کرد: تلاش کرده این آخرین دستاوردهای بخش حمل و نقل به را به نمایش بگذارند. ۳۱۶ شرکت دولتی و خصوصی و ۸۵ شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: حمل‌ونقل می توان زیرساخت مناسبی برای توسعه اقتصادی باشد، لذا شناسایی نیازهای و فراهم کردن فناوری‌ها برای رفع این نیازها مهم است.

وی با اشاره به اهمیت کریدورهای بین‌المللی، افزود: همه کشورها تلاش می کنند سهم قابل توجهی از کریدورها را به دست آورند. اگر بتوانیم کریدورها لجستیکی را ایجاد کنیم، کریدورهای تجاری مطرح می شود. به خصوص برای ایران که می‌تواند نقش ویژه ای برای تبادل کالا بین آسیا و اروپا داشته باشد. با بهره‌گیری از پتانسیل های موجود، در نهایت هم کریدورهای اقتصادی ایجاد می شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با توجه به موقعیت جمهوری اسلامی ایران بتوانیم از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سالهای گذشته توجه خاصی به توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل شده است، گفت: «ایران راه» یعنی ایران در اختیار کشورهای دیگر برای توسعه است.

افندی زاده با اشاره به اینکه ایران با ۱۳ کشور مرز آبی و خشکی دارد، افزود: امیدواریم در نمایشگاه امسال یک مدل اقتصادی برای جذب سرمایه بخش خصوصی فراهم کنیم.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید