سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-07
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 192984 |
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷ |
29 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع طلای زرشوران تکاب گفت: ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فاز توسعه این مجموعه صنعتی معدنی پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع طلای زرشوران تکاب گفت: ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فاز توسعه این مجموعه صنعتی معدنی پیش‌بینی شده است.

به گزارش ادراک خبر محمد پروین اظهار کرد: فاز توسعه این مجموعه معادن و صنایع طلای زرشوران به زودی وارد مرحله اجرایی می‌شود و برای آن در مجموع ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در این مجموعه یک هزار و ۲۰۰ نفر در سه شیفت کاری مشغول فعالیت هستند، اضافه کرد: با اجرای فاز توسعه معدن طلای زرشوران برای ۵۰۰ نفر دیگر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود و اشتغال غیرمستقیم این مجموعه به بیش از هفت هزار نفر افزایش پیدا می کند.

مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع طلای زرشوران تکاب گفت: اجرایی شدن فاز توسعه این مجموعه می تواند تحول خوبی در بخش تولید طلا در کشور شود و شاهد تحول اقتصادی در این منطقه نیز باشیم.

وی افزود: فاز دوم توسعه زرشوران علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در این مجموعه، تولید شمش طلا را به ۲ برابر میزان فعلی افزایش خواهد داد.

پروین گفت: طلای تولید شده این مجموعه به عنوان درآمدی پایدار جذب اقتصاد کشور می شود و پس از اخذ مالیات و سهم خزانه، ۱۵ درصد از حقوق دولتی این مجموعه برای رفع محرومیت ها و کارهای عام المنفعه در این منطقه هزینه می شود.

وی یادآور شد: شرکت گسترش معادن و صنایع طلای زرشوران یکی از شرکت های مهم صنعتی معدنی در شمال غرب کشور است که مساحت معدن آن ۵۹ کیلومتر مربع و کارخانه فرآوری و پایین دستی آن نیز ۱۵۰ هکتار مساحت دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید