سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-07
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 192992 |
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ |
305 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان: در پی اختلال در جایگاه‌های سوخت که مساله‌ای کشوری است، عرضه بنزین به صورت دستی در جایگاه‌های سوخت زاهدان انجام می‌شود. به گزارش ادراک خبر؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: اختلال در عرضه بنزین و گازوئیل به صورت سراسری است وهمه متخصصان امر […]

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان: در پی اختلال در جایگاه‌های سوخت که مساله‌ای کشوری است، عرضه بنزین به صورت دستی در جایگاه‌های سوخت زاهدان انجام می‌شود.

به گزارش ادراک خبر؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: اختلال در عرضه بنزین و گازوئیل به صورت سراسری است وهمه متخصصان امر در تلاشند تا این اختلال تا ساعاتی آینده رفع شود.

قربانعلی مردانی افزود:  هم اکنون جایگاه‌های سوخت به حالت دستی برای عرضه سوخت فعال است و تا این لحظه ۱۱ جایگاه برای عرضه دستی بنزین به مدار عرضه بازگشته و بقیه در حال انجام هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: هم اکنون جایگاه‌های سوخت به حالت آفلاین برای عرضه سوخت فعال است و تا این لحظه ۲۶ جایگاه برای عرضه آفلاین بنزین به مدار عرضه بازگشته و بقیه در حال انجام هستند.

وی بیان کرد: هم اکنون چهار جایگاه در خاش، ۱۱ جایگاه سراوان، دو جایگاه زابل و ۹ جایگاه در زاهدان اقدام به عرضه بنزین به صورت آفلاین می‌کنند که زاهدان شامل جایگاه‌های سوخت ایران، جاده ابریشم و جایگاه دانشگاه است.

وی ادامه داد: پنج اکیپ به سطح شهر اعزام شده است و کار رسیدگی را انجام می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از شهروندان خواست : در صورتیکه نیازمند ضروری به بنزین ندارند، فعلا تا رفع کامل مشکل، به جلایگاه‌های عرضه مراجعه نکنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید