دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 193369 |
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۵ |
37 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک می گوید: ۳۵ مرکز متخلف از آغاز سال تا کنون از جمله مطب پزشک، متخصص زنان، دنداپزشک و دندان ساز پلمب شد.  رنجبران افزود: به منظور صیانت از سلامت مردم، در بازدیدهای مستمر کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، از ابتدای سال تاکنون از مراکز مختلف درمانی از جمله […]

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک می گوید: ۳۵ مرکز متخلف از آغاز سال تا کنون از جمله مطب پزشک، متخصص زنان، دنداپزشک و دندان ساز پلمب شد.

 رنجبران افزود: به منظور صیانت از سلامت مردم، در بازدیدهای مستمر کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، از ابتدای سال تاکنون از مراکز مختلف درمانی از جمله دندان پزشکان و درمانگاه های دندانپزشکی، پزشکان عمومی و متخصص، مراکز تصویربرداری، رادیولوژی، سونوگرافی، فیزیوتراپی، مرکز جراحی محدود و زیبایی، مراکز سوء درمان مصرف مواد، دندان سازی، ارتوپدی، بیمارستان های دولتی و خصوصی، کار درمانی، شنوایی سنجی، گفتار درمانی، ساخت و فروش عینک، هزار و ۶۰۰ بازرسی شد.

او گفت: سلامت مردم موضوعی بسیار مهم است و دانشگاه علوم پزشکی اراک همه تلاش خود را برای جلوگیری از سوداگری افراد سودجو، بکار می گیرد .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: مبادی ورودی قانون برای مردم مشخص شده و برخوردهای لازم را در زمینه کارشکنی پزشکان و مراکز درمانی انجام می دهیم و تنها کافی است مردم شکایت های خود را در واحد نظارت بر درمان دانشگاه ثبت کنند.

رنجبران گفت: سامانه ۱۹۰ برای پاسخگویی به شکایت های مردم در زمینه پزشکی و درمانی در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید