سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-07
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 19390 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۴۱ |
94 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سردار عراقی: رییس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: دشمن در فضای مجازی در تلاش برای تغییر باور‌های ذهنی ماست و این جنگ آغاز شده است به گزارش  ادراک خبر به نقل از بسیج نیوز، اجلاسیه سراسری روحانیون آزاده در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین با حضور […]

سردار عراقی:

رییس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: دشمن در فضای مجازی در تلاش برای تغییر باور‌های ذهنی ماست و این جنگ آغاز شده است

دشمن به دنبال تغییر باور‌های ما در قالب جنگ ترکیبی استبه گزارش  ادراک خبر به نقل از بسیج نیوز، اجلاسیه سراسری روحانیون آزاده در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین با حضور روحانیون آزاده سراسر کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مسوولان استانی و کشوری برگزار شد.

دشمن به دنبال تغییر باور‌های ما در قالب جنگ ترکیبی است/چراغ روشنگری امروز در دست علماست

سردار عبداله عراقی رییس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح در این مراسم با اشاره به جایگاه روحانیت در جامعه بیان کرد: مردم از روحانیت زندگی پیامبرگونه انتظار دارند و همیشه در کنار این قشر موثر، بوده اند.

وی با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدای رزمنده گفت: حرکاتی از علما و روحانیت در طول دفاع مقدس و مرز‌های مختلف و جبهه مقاومت دیده ایم که همیشه برای ما الگو بوده اند. چون این علما در سلسله مراتب معرفتی هستند مردم نیز آن‌ها را دوست دارند و هیچ گونه بی حرمتی به این جامعه را بر نمی‌تابند.

سردار عراقی عنوان کرد: نقش روحانیت در دفاع مقدس بسیار برجسته است. هم در دفاع مقدس و هم در زندگی ما این نقش بسیار نمایان است.

رییس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار کرد: در جبهه و دوران دفاع مقدس نقش روحانیت گام به گام برای ما اثبات شده است و تا امروز روحانیت به امور ما همیشه نورانیت می‌دهند.

وی با اشاره به تغییر شیوه جنگ دشمن افزود: در جنگ‌های آینده که جنگ‌های هیبرید و ترکیبی است، دشمنان در قالب فضای مجازی کاری می‌کنند تا باور‌های ذهنی ما را تغییر دهند.

این مقام نظامی تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال تخریب جایگاه روحانیت و سپاه بوده و به این امر پرداخته که باور‌های ثابت شده در ذهن ما را تخریب کند و باور‌های جدید ایجاد کند. در جنگ‌های آینده نقش روحانیت برجسته‌تر است و تا زمانی که دست ما در دست روحانیت باشد مسیر را گم نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: ما شیعیان چارچوبی برای خود قائل هستیم و خدا و پیامبر در طول قرن‌ها این چارچوب‌ها را تبیین کرده اند و در این مسیر نقش روحانیت تعریف شده و بسیار حساس و برجسته است.

سردار عراقی در پایان گفت: نقش علما را نمی‌توان نادیده گرفت چرا که همیشه در کنار ما بوده اند و چراغ روشنگری امروز در دست علماست.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!