دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 195262 |
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۸:۲۹ |
24 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی اعلام کرد: هوای کلانشهر تبریز برای سومین روز متوالی ناسالم است. به گزارش ادراک خبر شهنام اشتری اظهار کرد: البته میزان آلودگی و ناسالم بودن هوای تبریز نسبت به دیروز از ۱۳۷ به ۱۱۶ در روز جاری کاهش یافته و از ناسالم بودن تمام گروه‌ها به افراد حساس تقلیل […]

مدیرکل حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی اعلام کرد: هوای کلانشهر تبریز برای سومین روز متوالی ناسالم است.

به گزارش ادراک خبر شهنام اشتری اظهار کرد: البته میزان آلودگی و ناسالم بودن هوای تبریز نسبت به دیروز از ۱۳۷ به ۱۱۶ در روز جاری کاهش یافته و از ناسالم بودن تمام گروه‌ها به افراد حساس تقلیل پیدا کرده است.

وی افزود: وضع هوای تبریز از ساعت ۱۵ دیروز تا ۱۵ امروز بر اساس ذرات ۲.۵ میکرون برابر با ۱۴۰ گزارش شده که ناسالم برای افراد حساس را نشان می‌دهد، اما از شامگاه امروز بر همان اساس شاخص وضعیت آلودگی هوا به ۱۱۶ کاهش یافته است.

اشتری ادامه داد: با شرایط موجود نیز وضع هوا ناسالم است که بیشتر به علت تردد خودروهای شخصی و وسایل نقلیه سبک و سنگین است.

شاخص آلودگی از صفر تا ۵۰ خوب و هوای پاک، از ۵۰ تا ۱۰۰ سالم، از ۱۰۰ تا ۱۵۰ هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۰ تا ۲۰۰ نیز ناسالم برای تمام گروه‌ها، ۲۰۰ تا ۳۰۰ خیلی ناسالم و بیش از ۳۰۰ خطرناک و بحرانی است.

در ماه جاری هوای کلانشهر تبریز به مدت ۱۰ روز در شرایط ناسالم قرار داشت که در روز‌های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ ماه جاری مدارس این شهر و اسکو به علت شدت آلودگی به طور غیرحضوری برگزار شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید