دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 195282 |
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ |
25 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

امام جمعه بجنورد درباره حاتم بخشی زمین های الحاقی مسکن ملی بجنورد، هشدار پیشگیرانه داد. به گزارش ادراک خبر؛ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ایین نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد، الحاق هزار هکتار زمین به محدوده شهرستان بجنورد و واگذاری آن به مردم برای ساخت مسکن را اقدام شایسته مسئولان توصیف کرد و […]

امام جمعه بجنورد درباره حاتم بخشی زمین های الحاقی مسکن ملی بجنورد، هشدار پیشگیرانه داد.

به گزارش ادراک خبر؛ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ایین نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد، الحاق هزار هکتار زمین به محدوده شهرستان بجنورد و واگذاری آن به مردم برای ساخت مسکن را اقدام شایسته مسئولان توصیف کرد و افزود : مجموعه های خدمات رسان، مسئولان قضایی و اجرایی دست به دست هم دهند تا زودتر در این زمینه به نتیجه مطلوب برسیم و این طور نشود که همچون گذشته، برخی نهادها بدون نیاز واقعی، ده ها هکتار زمین را به مجموعه خود اضافه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری با اشاره به آموزه های دینی درباره حبیب الله بودن کسبه و تاجران که کالاهای مورد نیاز مردم را تامین می کنند گفت:  البته لازم است کسبه، پیاده رو  و محل عبور مردم را اشغال نکنند.

وی با گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها، روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: اسلام برای مادران و همسران شهدا جایگاه والایی قائل است و حضرت ام البنین همسر و مادری نمونه است که درس شجاعت و ادب را به همه آموخته است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید