دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 195799 |
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۷:۲۸ |
24 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» در استان بوشهر و در دبیرستان هیئت امنایی اتحاد آغاز شد. به‌گزارش ادراک خبر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالم و هم‌گرایی میان دانش‌آموزان ایجاد می‌کند و آن‌ها با شرکت در ۵۵ […]

چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» در استان بوشهر و در دبیرستان هیئت امنایی اتحاد آغاز شد.

به‌گزارش ادراک خبر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالم و هم‌گرایی میان دانش‌آموزان ایجاد می‌کند و آن‌ها با شرکت در ۵۵ رشته متنوع و مختلف فرهنگی هنری شامل حوزه‌های آوایی، سرودها، نمایش، خطاطی، طراحی و نقاشی می‌توانند به شکوفایی استعداد خود کمک کنند.

محمود حق‌دوست افزود: دانش‌آموزان با مراجعه به سامانه medu.ir در بخش فراگیر معاونت پرورشی و فرهنگی می‌توانند در رشته مورد نظر خود ثبت نام کنند تا براساس جدول زمان‌بندی در مسابقه مورد نظر شرکت کنند.

وی گفت: این رقابت در بیش از ۲ هزار مدرسه استان بوشهر آغاز شده و دانش‌آموزان برتر پس از طی مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای و استانی، براساس سهمیه تعیین شده به مرحله کشوری راه می‌یابند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: سال گذشته دانش‌آموزان بوشهری در جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در کشور خوش درخشیدند و موفقیت‌های خوبی کسب کردند و ۵۰ اثر برگزیده کشوری داشتیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید