جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 196902 |
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۸:۴۴ |
104 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

در جریان حمله ساعاتی قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سید رضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران باسابقه سپاه در سوریه به شهادت رسید. به گزارش ادراک خبر ، رژیم صهیونیستی ساعت ۱۶ به وقت تهران با شلیک ۳ موشک از آسمان جولان اشغالی محل حضور سردار موسوی در منطقه زینبیه دمشق را […]

در جریان حمله ساعاتی قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سید رضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران باسابقه سپاه در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش ادراک خبر ، رژیم صهیونیستی ساعت ۱۶ به وقت تهران با شلیک ۳ موشک از آسمان جولان اشغالی محل حضور سردار موسوی در منطقه زینبیه دمشق را مورد هدف قرار داد که منجر به شهادت این فرمانده سپاه پاسداران شد.

به گفته حاضران در صحنه،‌ در لحظه حادث شدن این حمله تروریستی، افراد دیگری نیز در صحنه  حضور داشتند اما هنوز از تعداد دقیق شهدا و زخمیان این حمله تروریستی خبر تایید شده‌ای منتشر نشده است.

حسن پلارک رئیس ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت ضمن تشریح جزئیاتی از حمله تروریستی به شهید سیدرضی موسوی گفت: آقای موسوی که معروف سیدرضی بود، از سربازان پیشکسوت برون‌مرزی در عرصه مقاومت بود که قریب به ۲۵ سال در  عرصه مقاومت نقش‌آفرینی می‌کرد و تمامی هماهنگی‌های امور را به عهده داشت.

وی افزود: این شهید عزیز مورد علاقه خاص حاج قاسم بود و همواره آرزو داشت که در آستانه سالگرد سردار سلیمانی به شهادت برسد. ایشان در مسیر بازگشت از یکی از ماموریت‌های کاری و در مسیر بازگشت به محل استقرار مورد حمله موشک‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

رئیس ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: این حمله تروریستی سومین تلاش رژیم صهیونیستی برای بشهادت رساندن سردار موسوی بود که یکی از این حملات در دو سال گذشته و تلاش اول در سالها قبل صورت گرفته بود.

سیدرضی از جمله قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.سیدرضی از جمله قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

از تعداد شهدا و زخمی های احتمالی دیگر این حمله خبری منتشر نشده است.

سردار اسدی فرمانده اسبق مستشاران ایرانی در سوریه گفت: رژیم صهیونیستی، هفته‌های گذشته هم همین مکان را به گمان اینکه شهید سید رضی موسوی در آنجا حضور دارد هدف گرفته بود ولی او در آن مکان نبود؛ ولی این بار به واسطه جاسوس‌هایی که داشتند، توانستند مکان دقیق حضورش را شناسایی کنند.

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید