شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 198137 |
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ |
34 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

دادگاه عالی میشیگان با رای امروز خود راه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا را برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ هموار کرد. به گزارش ادراک خبر پیش‌تر دادگاه تجدیدنظر ایالت میشیگان با ممنوعیت حضور ترامپ در انتخابات درون‌حزبی مخالفت کرده بود، اما پس از آنکه این رای مورد اعتراض قرار گرفت، تصمیم‌گیری در این زمینه […]

دادگاه عالی میشیگان با رای امروز خود راه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا را برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ هموار کرد.

به گزارش ادراک خبر پیش‌تر دادگاه تجدیدنظر ایالت میشیگان با ممنوعیت حضور ترامپ در انتخابات درون‌حزبی مخالفت کرده بود، اما پس از آنکه این رای مورد اعتراض قرار گرفت، تصمیم‌گیری در این زمینه به دادگاه عالی واگذار شد.

این در حالی است که در ۱۹ دسامبر دادگاه عالی ایالت کلرادو اعلام کرد نام دونالد ترامپ نباید در این ایالت روی برگه‌های رای بیاید؛ زیرا اقدامات او در وقایع ششم ژانویه مصداق شورش است.

ترامپ در ششم ژانویه ۲۰۲۱ تلاش کرد تا با فرستادن هوادارانش به ساختمان کنگره آمریکا، از تایید نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ توسط نمایندگان کنگره جلوگیری کند. او از آن زمان تا امروز مدعی است که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ تقلب صورت گرفته و جو بایدن در واقع شکست خورده است.

او در بیش از ۳۰ ایالت با چالش‌هایی مشابه مواجه است؛ اما بسیاری از این پرونده‌ها مورد پذیرش دادگاه‌ها واقع نشده‌اند. در نهایت، سرنوشت ترامپ و حضور یا غیبت او در برگه‌های رأی هر ایالت در دست قضات دادگاه عالی آن ایالت خواهد بود.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید