یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 198222 |
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ |
34 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

شعب اخذ رای انتخابات مجلس در مشهد ۱۷ درصد افزایش یافت. به گزارش،فرماندار مشهد گفت: هزار و ۵۲۰ شعبه اخذ رای در سال ۹۸ و برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در بخش مرکزی و کلانشهر مشهد فعالیت داشتند که در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۶۴ شعبه اخذ رای به این تعداد اضافه شده […]

شعب اخذ رای انتخابات مجلس در مشهد ۱۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش،فرماندار مشهد گفت: هزار و ۵۲۰ شعبه اخذ رای در سال ۹۸ و برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در بخش مرکزی و کلانشهر مشهد فعالیت داشتند که در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۶۴ شعبه اخذ رای به این تعداد اضافه شده است.

محسن داوری در نشستی با خانواده شهداء، ایثارگران، شورای اجتماعی محلات، هیأت امنای مساجد، فرهنگیان و دانشجویان منطقه هشت مشهد، افزود: در حال حاضر هزار و ۸۳۴ شعبه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات تعیین شده و به تصویب و تایید هیات اجرایی انتخابات در این حوزه انتخابیه رسیده است.

وی گفت: هزار و ۷۸۴ شعبه اخذ رای از این تعداد مربوط به بخش مرکزی و کلانشهر مشهد و ۵۰ شعبه نیز مربوط به شهرستان کلات است.

فرماندار مشهد در این نشست که با موضوع “تبیین اهمیت انتخابات و مشارکت مردمی” برپا شده بود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، افزود: نقش و حضور معنادار مردم در شرایط حساس کنونی در عرصه انتخابات بسیار با اهمیت است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید