یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 198242 |
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ |
45 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

۹ ماهه امسال ۱۵۱ هزار سفر در محورهای مواصلاتی استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۲ درصدی دارد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: طی ۹ ماهه سال جاری ۱۵۱ هزار سفر در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که […]

۹ ماهه امسال ۱۵۱ هزار سفر در محورهای مواصلاتی استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۲ درصدی دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: طی ۹ ماهه سال جاری ۱۵۱ هزار سفر در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که رشد ۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

قزوینیان اظهار داشت: در هشت ماه گذشته از سال‌جاری بیش از ۹۹۳ هزار مسافر جابه‌جا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان این که رانندگان، راهداران و شرکت‌های حمل و نقل در سخت‌ترین شرایط نیز پای کار هستند، تصریح کرد: ۲۵ هزار و ۲۳۸ زائر اربعین در سال جاری توسط این ناوگان به مرز مهران اعزام شدند که نشان از پای کار بودن این سخت‌کوشان بی‌ادعاست.

وی افزود: همچنین تعداد سفر ثبت شده در ۹ ماه گذشته از سال ۱۵۱ هزار سفر بوده که رشد ۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

قزوینیان ادامه داد: طی یک سال گذشته پنج نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان اصلاح شد و ۴ هزار و ۶۰۰ کیلومتر خط‌کشی در راستای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی صورت گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اجرای طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حوزه راه روستایی در استان افزود: ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی زیرسازی و ۳۲ کیلومتر آسفالت‌ریزی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان انجام شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید