یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 202319 |
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۹:۱۵ |
23 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

داعش در بیانیه خود در اعماق اعلام کرد: دو نیروی داعش دیروز چهارشنبه در یک تجمع بزرگ شیعیان در استان کرمان ۲ عملیات انتحاری انجام دادند. این دو تن توانستند خود را به جمعیتی برسانند که شامل هزاران نفر از شیعیان بود. انتحاری اول کمربند انفجاری خود را در میان جمعیت شیعه منفجر کرد و […]

داعش در بیانیه خود در اعماق اعلام کرد: دو نیروی داعش دیروز چهارشنبه در یک تجمع بزرگ شیعیان در استان کرمان ۲ عملیات انتحاری انجام دادند. این دو تن توانستند خود را به جمعیتی برسانند که شامل هزاران نفر از شیعیان بود. انتحاری اول کمربند انفجاری خود را در میان جمعیت شیعه منفجر کرد و انتحاری دوم حدود ۲۰ دقیقه بعد از انفجار اول کمربندش را منفجر کرد.

این دو بمب گذاری منجر به کشته شدن بیش از صد نفر از شیعیان و زخمی شدن حداقل دویست نفر دیگر در میان وحشت، هرج و مرج و ازدحام جمعیت در محل حمله شد که ضربه امنیتی شدیدی به دولت ایران وارد کرد. در زمانی که چندین طرف در تلاش برای بازاریابی پروژه های ایران در منطقه بودند.

در بخشی از غزوه «و هر کجا یافتید بکشید.» بیش از ۳۰۰ نفر از شیعیان مشرک در ۲ عملیات انتحاری در ایران کشته و زخمی شدند. دیروز دو برادر «عمر الموحد» و «سیف الله مجاهد» به سوی تجمع بزرگ شیعیان مشرک در کنار مزار رهبر کشته شده خود «قاسم سلیمانی» در شهر کرمان در جنوب ایران رفته و کمربندهای انفجاری خود را در میان جمعیت منفجر کردند که بیش از ۳۰۰ نفر از شیعیان مشرک را کشت یا زخمی کرد.

داعش نحوه عملیات تروریستی در کرمان را تشریح کرد

به گزارش ادراک خبر؛ ساعتی بعد از عملیات تروریستی در مسیر راهپیمایی به گلزار شهدای مقاومت در کرمان انگشت اتهام در فضای خبری ایران به سمت رژیم صهیونیستی رفت و گمانه هایی جدی در رابطه با واکنش ایران به این جنایت مطرح شد.

رژیم صهیونیستی چند ساعت بعد از اجرای عملیات برای فرار از تبعات این اقدام به خلافت داعش دستور داد تا مسئولیت این اقدام را بپذیرد. این در حالی بود که دقایقی بعد از عملیات اظهار نظرهای برخی از مقامات و اکانت های وابسته به رژیم صهیونیستی نشان می داد که رژیم صهیونیستی عامل اصلی این جنایت علیه مردم ایران است.

به عقیده کارشناسان بیانیه ای که داعش با تأخیر در پذیرش مسئولیت حادثه تروریستی کرمان منتشر کرد را سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تنظیم کرده بود و خلافت داعش صرفاً انتشار آن را از رسانه های رسمی خود بر عهده داشته است.

این اقدام صهیونیستها اول از هم ترس این رژیم از تبعات اقدامش را نشان می دهد و همچنین اثبات می کند که گروهک تروریستی – تکفیری داعش درواقع ابزار دست رژیم صهیونیستی است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید