جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 202691 |
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۹:۴۷ |
24 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارشادراک خبر، امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی، توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد. جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، تاکید کرد: توانمندی سامانه های موشکی و راداری یکی از مهمترین محورهای […]

به گزارشادراک خبر، امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی، توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، تاکید کرد: توانمندی سامانه های موشکی و راداری یکی از مهمترین محورهای راهبرد نظامی کشورمان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان است و یقینا هرگونه نقض حریم هوایی کشورمان پیامدهای سنگینی در پی خواهد داشت.

وی در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان پدافندی اظهار داشت: تولید سامانه‌های دفاع هوایی دقیق و موثر تهدیدی جدی برای دشمنان محسوب می‌شود.

الهامی گفت: پدافند هوایی مظهر اقتدار و خودباوری جوانان ایرانی است که با تعهد و تلاش شبانه روزی موجبات سرافرازی کشورمان را فراهم می‌کند.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش خطیر و ارزنده تسلیحات راداری و موشکی بومی در ارتقا و تثبیت قدرت بازدارندگی کشور، گفت: قدرت دفاعی ایران یک پشتیبان و تضمین کننده امنیت هم برای ایران اسلامی وهم درمنطقه است.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید